اورژانس گیلان فیلم منتشر شده در فضای مجازی را تکذیب کرد

رئیس اورژانس گیلان گفت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی درباره انتظار یک جوان مبتلا به کرونای گیلانی برای رسیدن اورژانس شایعه است.

به گزارش ایمنا، پیمان اسدی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر انتظار جوان لاهیجانی مبتلا به کرونا برای رسیدن اورژانس، این موضوع را تکذیب کرد.

وی با بیان اینکه روز گذشته ساعت ۱۳:۱۸ در تماس تلفنی حادثه تصادفی در لاهیجان به اطلاع اورژانس گیلان رسانده شد، افزود: براساس مستندات موجود (سیستم اتوماسیون عملیاتی) تیم فوریت‌های پزشکی لاهیجان با سرعت و در مدت زمان مطلوب در محل حادثه حاضر شد.

رئیس اورژانس گیلان با اشاره به اینکه بنا بر اظهارات شاهدان عینی در محل حادثه، برخورد یک دستگاه خودروی پیکان به عابر پیاده موجب صدمه به عابر شد و راننده خودرو نیز متواری شد، گفت: تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ اقدامات پیش بیمارستانی لازم را در خصوص جوانی ۳۳ ساله که از ناحیه ستون فقرات کمری دچار آسیب شده بود را انجام داده و مصدوم را به بیمارستان پیروز لاهیجان انتقال دادند.

وی ضمن تکذیب این خبر، از مردم فهیم گیلان خواست اخبار و اطلاعات را از منابع معتبر پیگیری کرده و از انتشار اخباری که از صحت آن اطمینان ندارند، خودداری کنند.

اسدی تصریح کرد: انتشار چنین اخباری در فضای کنونی جامعه که کادر درمان در حال ارائه خدمت‌رسانی و مقابله با ویروس کرونا هستند و پرسنل فوریت‌های پزشکی نیز، خط مقدم جبهه درمان وزارت بهداشت و درمان هستند، خستگی مأموریت‌ها را افزایش برای همکاران بنده می‌دهد و احساس ناامنی را در جامعه ایجاد می‌کند.

منبع: ایسنا

کد خبر 419264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.