پیش بینی بارش های رگباری و آبگرفتگی معابر شهری و جاده ای در اصفهان

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: وقوع روان آب و آبگرفتگی معابر شهری و جاده ای در نیمه غربی، شمالی و شرقی استان بر اثر بارش های رگباری پیش بینی می شود.

ابراهیم هنرمند در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه ناپایداری های جوی در ۲۴ ساعت ادامه  دارد، اظهار کرد: افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید و بارش های رگباری همراه با رعد و برق در بسیاری از مناطق استان پدیده غالب است.

وی افزود: بارندگی ها با شدت بیشتری نیمه شمالی، مناطق شرقی و تا حدی مرکز استان را فرامی گیرد.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه روز شنبه شرایط برای تداوم بارش ها در استان فراهم خواهد بود، اضافه کرد: بارش رگبار، تگرگ و جاری شدن روان آب در نیمه غربی، شمال شرق و جنوب پیش بینی می شود، از این رو احتمال اختلال در تردد شهری و جاده ای در این مناطق در ساعات عصر و شب وجود دارد.

هنرمند با اشاره به کاهش دو تا سه درجه ای دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: چوپانان با دمای ۲۸ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای دو درجه زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان خواهند بود.

وی ادامه داد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۲۰ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۱۰ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.

هنرمند با اشاره به بارندگی ها در سطح استان اصفهان افزود: بارش های پراکنده ای صبح امروز از نطنز با میانگین چهار میلی متر، اردستان با میانگین ۱.۶ میلی متر و زرین شهر و فرودگاه با میانگین ۱.۲ میلی متر گزارش شده است.

کد خبر 419248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.