آماده باش دوباره ۳۵۰ اکیپ مدیریت بحران اصفهان برای پیشگیری از حوادث جوی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آماده باش دوباره ۳۵۰ اکیپ امدادی این ستاد در استان برای پیشگیری از حوادث جوی دو روز آینده خبر داد.

منصور فروش در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر تشدید ناپایداری های جوی و بارش های رگباری همراه با رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از بعد از ظهر امروز در نیمه شمالی، شرق، غرب و مرکز استان و احتمال آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها، ۳۵۰ اکیپ امدادی مدیریت بحران به حالت آماده باش درآمدند.

وی افزود: تیم های امدادی و ستاد سیل استان جهت پیشگیری از حوادث احتمالی به ویژه در شمال و شرق استان از جمله شهرستانهای نایین، اردستان، نطنز و شرق اصفهان مستقر شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: جلوگیری از تردد و توقف در کنار رودخانه ها، چرای دام، در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای عبور سیلاب احتمالی و محافظت از مزارع، باغات، سازه های گلخانه ای، تابلوها و داربستها در برابر باد شدید و تگرگ و همچنین لایروبی کانال ها و مسیل های فصلی از جمله اقدامات تیم مدیریت بحران برای کاهش اثرات حوادث جوی است.

شیشه فروش یادآور شد: حوادث جوی در فروردین ماه ۶۷ میلیارد تومان به تاسیسات زیربنایی، مزارع و باغات کشاورزی استان اصفهان خسارت وارد کرده است.

کد خبر 419220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.