بیانیه بسیج اساتید استان اصفهان به مناسبت روز ارتش

بسیج اساتید استان اصفهان با انتشار بیانیه ای فرا رسیدن روز ارتش را تبریک گفت.

به گزارش ایمنا، متن کامل بیانیه بسیج اساتید استان اصفهان به مناسبت روز ارتش به شرح زیر است:

به فضل پروردگار، ارتش جمهوری اسلامی ایران - همان طوری که امام بزرگوار می خواستند و آرزو می کردند و بارها بر زبان آورده بودند - یک ارتش مردمی و خدایی است. مقام معظم رهبری

در ابتدای پیروزی انقلاب دشمنان ملت و انقلاب که از همان روزهای اول بنای دشمنی را گذاشته بودند، نغمه شوم و خطرناک انحلال ارتش را سرداده و متاسفانه عده ای در داخل نیز با آنان همنوایی کردند.

در آن ایام ارتش در حساس ترین شرایط حیات خود قرار گرفته بود. امام خمینی (ره) به عنوان بزرگترین حامی ارتش طی پیامی نقشه شوم دشمنان انقلاب را نقش بر آب نمودند و با قاطعیت هرچه تمام تر، ضرورت حفظ ارتش را اعلام کردند. ایشان طی فرمان تاریخی و مهمی روز ۲۹ فروردین را روز ارتش نامگذاری کردند.

بعدها در طی دوران دفاع مقدس این نگاه تیز بین حضرت امام (ره) به اثبات رساند که ارتش نیز همراه با سایر نیروهای نظامی جزو مهمترین ارکان دفاع از کشور قرار گرفتند. 

 در طول سال های پس از جنگ نیز هر جا به وجود ارتش نیاز بوده است این ارگان انقلابی خالصانه همپای سپاه و اقشار مردم پا به عرصه خدمت رسانی گذاشته است. 

در روزهای اخیر که تمام جهان و کشور درگیر ویروس کرونا شده اند ارتشیان ایثار گر با حضور در عرصه های مختلف تلاش نموده اند تا با تمام امکانات خود باری را از روی مردم و نظام بردارند. از جمله این خدمات راه اندازی بیمارستان ۲۰۰۰ تخت خوابی در تهران است که مورد توجه جهانیان نیز قرار گرفت. 

بسیج اساتید استان اصفهان ضمن بزرگداشت یاد وخاطره از شهدای ارتش جمهموری اسلامی از زحمات ایشان در مقابله با ویروس کرونا تقدیر و تشکر نموده و برای همه عزیزان ارتشی آرزوی سلامتی و موفقیت از درگاه پروردگار می نماید.

کد خبر 419206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.