توسعه طرح‌های عمرانی در مناطق کم‌برخوردار ساری

شهردار ساری گفت: یکی از سیاست‌های اجرای در حوزه مدیریت شهری توسعه طرح‌های عمرانی و خدماتی در مناطق کم‌برخوردار است.

به گزارش ایمنا، عباس رجبی اظهار کرد: تکمیل و اجرای پروژه های عمرانی با هدف توسعه متوازن شهر سار برنامه‌ریزی شده و به همین منظور سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اجرای پروژه‌های  فنی و عمرانی در محلات الحاقی و کم‌برخوردار را در راستای تحقق این امر در دستور کار قرار داد.

وی ادامه داد: بر این اساس پروژه کانال هدایت آب های سطحی خیابان امامزاده عباس در نیمه دوم سال ۹۸ با رشد ۱۰۰ درصدی نسبت به مدت مشابه شش ماه اول همراه بود.

شهردار ساری افزود: سازمان عمران در شش ماه گذشته به منظور بهسازی معابر محله هولا حدود دو هزار و ۴۰۰ مترمربع عملیات زیرسازی را انجام داده که این پروژه در کنار روکش آسفالت،  نسبت مدت مشابه نیمه اول سال گذشته ۱۰۰ درصد پیشرفت داشته و با برنامه ریزی های صورت گرفته، در سال جاری نیز پروژه های باقی مانده این منطقه بر اساس نیازسنجی عمومی پیگیری خواهد شد.

رجبی گفت: افزایش ۸۲ درصدی اجرای پروژه‌های مختلف مانند آسفالت، نوه بتنی ، کانال هدایت آب های سطحی در نیمه دوم سال گذشته نسبت به شش ماهه اول ۹۸ در مناطقی مانند شهرک امام حسین واقع در کمربندی غربی، کوی شهید قربانی در جاده ساری به قائمشهر،مسیر شهرک زیتون در جاده گلما به همت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهداری گویای تحقق هدف توسعه متوازن شهر و توجه ویژه به محلات کم برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه عظیم توسعه بلوار کشاورز با سلسله اجرای عملیاتی مانند تعریض، بهسازی، نصب جدول، زیر سازی، آسفالت و ایجاد فضای پیاده‌رو از ابتدای محدوده اسپورد تا عبور تنگه لته در دستور کار  سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری قرار دارد که ۳۰ درصد از اجرای آن در شش ماهه اول و ۷۰ درصد در شش ماهه دوم سال ۹۸ به انجام رسیده است.

کد خبر 419180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.