طباطبایی نژاد: پروژه های عمرانی عامل افزایش سرمایه گذاری در شهر است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: یکی از راه های جذب سرمایه به شهر اصفهان حمایت از ساخت و ساز است که باید در این راستا وضعیت و بستر لازم ارتقا یابد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه اصفهان، آیت اله سید یوسف طباطبائی نژاد در دیدار شهردار اصفهان با اشاره به اینکه برای بهره مندی مردم از نتایج طرح های عمرانی و شهری باید تکمیل طرح های بزرگ در دستور کار قرار گیرد و در اختیار مردم باشد، اظهار کرد: پروژه های عمرانی یکی از راه های جذب سرمایه به شهر اصفهان است.  برخی از بلاها برای آزمودن مردم است و در این وضعیت باید صبر پیشه کرد. 

وی به دعای هفتم صحیفه سجادیه نیز اشاره و تصریح کرد: در این دعا امام سجاد خطاب به خداوند می فرماید؛ ای کسی که همه اشیاء به اراده تو هستند و همه آنها با اراده تو و بدون نیاز به گفتن، پیرو تو هستند، اگر اراده کنی، کسی کاری نمی‌تواند انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه افراد نیازمندی که از حمایت هیچ یک از نهادهای حمایتی برخوردار نیستند، از سوی قرارگاه مواسات شناسایی می شوند و مورد حمایت قرار می گیرند، اظهار کرد: این قرارگاه با محوریت نمایندگان ولی فقیه در استان ها و مساجد اداره می شود و یکی دیگر از اقدامات آن حمایت از شاغلانی است که در کسب و کار خود با مشکل روبرو شده اند. 

کد خبر 419149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.