منطقه محوری از الزامات سرمایه گذاری شهری است

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری یزد از منطقه محوری شدن سرمایه گذاری شهری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ محمد شیبانی در نشست با شهرداران مناطق یک و سه شهر یزد با اشاره به ظرفیت های سرمایه گذاری این مناطق اظهار کرد: در سال ۹۹ منطقه محوری در موضوع سرمایه گذاری شهری یکی از اولویت ها خواهد بود و تلاش خواهیم کرد در این مسیر به توسعه متوازن شهر توجه جدی شود.

وی افزود: در این خصوص لازم است شهرداران مناطق ظرفیت های منطقه خود را شناسایی و در اختیار سازمان سرمایه گذاری قرار دهند تا با استفاده از پتانسیل سرمایه گذاران شهری به پروژه های منطقی و موفق تبدیل شود.

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری یزد ظرفیت این مناطق را بالقوه دانست و تاکید کرد: مناطق سه و یک شهری یزد به واسطه توسعه یافتی بیشتر و همچنین استقرار دانشگاه های اصلی استان و ساختمان های تجاری و اداری متعدد دارای استعداد سرمایه گذاری بالایی است که ضرورت دارد با همکاری همه جانبه سازمان سرمایه گذاری و شهرداری مناطق این فرصت ها به بالفعل تبدیل شود.

وی به تهیه بانک اطلاعاتی فرصت های سرمایه گذاری شهر یزد خبر داد و گفت: فهرست تدوین شده فرصت ها با شهرداران جدید مناطق به اشتراک گذاشته خواهد شد تا نظرات آنها نیز دریافت شود و در صورت نیاز تکمیل یا بهینه سازی شده و پیشنهادات جدید نیز اضافه شود.

کد خبر 419137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.