۱۸ هزار و ۴۰۰ نفر در حوادث سال گذشته اصفهان آسیب دیدند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان جزئیات عملیات امدادی جمعیت هلال احمر استان در سال ۹۸ را تشریح کرد.

علی محمد هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در سال گذشته در استان اصفهان سه هزار و ۸۳۴ ماموریت امداد و نجات توسط امدادگران هلال احمر انجام شده است، اظهار کرد: این آمار نسبت به تعداد عملیات سال ۹۷ بیش از ۲۶ درصد رشد داشته است.

وی تعداد آسیب دیدگان حوادث سال گذشته را نیز ۱۸ هزار و ۴۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: حوادث ترافیکی با یک هزار و ۴۸۶ مورد همچنان در صدر حوادث استان قرار داشته و پس از ۹۴۳ حادثه شهری، ۸۶۶ مورد خدمات حضوری و ۲۴۷ حادثه صنعتی و کارگاهی، ۹۷ حادثه کوهستان، ۶۸ حادثه برف و کولاک، ۶۱ حادثه سیل و آبگرفتگی  و ۳۱ حادثه ساحلی و دریایی بوده که توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شده است .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه سه هزار و ۳۴۴ نفر حادثه دیده در استان اصفهان در سال گذشته نجات یافتند، ادامه داد: بیش از سه و ۵۷۰ نفر از آسیب دیدگان به صورت اضطراری اسکان داده شده و دو هزار و ۷۲۱ مصدوم نیز پس از انجام اقدامات اولیه و سرپایی به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی بابیان اینکه سهم استان اصفهان در حوادث سال گذشته کشور هشت درصد بوده است، خاطرنشان کرد پس از اصفهان، استان مازندران با ۷ هزار و ۲۱ مورد در رتبه دوم قرار دارد.

هاشمی با بیان اینکه در سال گذشته ۲۲۳ مورد امدادرسانی به صورت رها سازی جمعیت در اصفهان انجام شده است، گفت: سیزده هزار و ۲۸۷ نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب چهار هزار و ۵۲۰ تیم با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در عملیات های سال گذشته مشارکت داشته‌اند.

کد خبر 419135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.