اهدای ۴ هزار لیتر مواد ضدعفونی پالایشگاه اصفهان به کمیته امداد

سرپرست کمیته امداد اصفهان با تاکید بر اینکه این نهاد محل رجوع و اطمینان بسیاری از نهادها، ارگان ها و سازمان‌هاست، یادآور شد: مجموعه پالایشگاه اصفهان تاکنون چهار هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده به کمیته امداد استان اهدا کرده است.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد استان اصفهان، کریم زارع، با بیان اینکه همه ظرفیت‌ها و پایگاه‌های اجتماعی این نهاد برای حمایت موثر از نیازمندان تحت حمایت در روزگار شیوع کرونا به کار گرفته شده است، گفت:  سرمایه اعتماد عمومی و گرایش مثبت نیکوکاران، خیران و فعالان عرصه خیر و احسان، کمیته امداد را به عنوان نهادی امین و واسطه خیر در جامعه تثبیت کرده است.

زارع شاهد این حقیقت را کمک گسترده مردم، خیران، سازمان‌ها و نهادها به مددجویان کمیته امداد دانست و گفت: در همه پیشامدهای ناگواری که بخشی از جامعه ما را تحت تاثیر منفی قرار داده کمیته امداد اصفهان همواره یکی از مراکز اصلی جمع‌آوری کمک در استان بوده است و در روزهایی که بلای کرونا دامنگیر کشور شده است نیز این نهاد محل رجوع و اطمینان بسیاری از نهادها، ارگان‌ها و سازمان‌هاست و برای مثال مجموعه پالایشگاه اصفهان تاکنون ۴ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده به کمیته امداد استان اهدا کرده است.

وی با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری برای انجام رزمایش همدلی و کمک مومنانه، از همه خیران، سازمان‌ها، نهادها و مجموعه‌های صنعتی برای همراهی با این نهاد در این حرکت بزرگ درخواست کرد و گفت: کمیته امداد استان اصفهان با تمام توان و همه ظرفیت حمایتی و زیر ساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای یاری رسانی به نیازمندان و مددجویان در میدان خواهد بود.

زارع مصونیت از بلای ویروس منحوس کرونا را مستلزم همکاری و هماهنگی همه اقشار جامعه و هم افزایی توان همه افراد و نهادهای ذی توان دانست و گفت: نیازمندان و مددجویان در این شرایط در معرض آسیب بیشتری قرار دارند.

وی افزود: کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷*، تلفن ۰۹۶۸۸۷، پایگاه اینترنتی emdad.ir، شماره حساب «۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲» و شماره کارت «۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹» نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در کنار مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری تحت نظر کمیته امداد، برای مشارکت در عرصه خیر، احسان و شرکت در رزمایش بزرگ همدلی و کمک مومنانه در اختیار همشهریان عزیز قرار دارد.

کد خبر 419127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.