داستانی جنایی برای علاقمندان به هیجان

اگر به خواندن داستان‌های جنایی و هیجان انگیز علاقمند هستید کتاب "جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند" که رمانی جنایی، عاشقانه و معمایی به نویسندگی دیلیا اوونز است، را از دست ندهید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کتاب "جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند"  اولین رمان اوونز است. وی نویسنده و جانور شناسی آمریکایی است که در جورجیا بزرگ شده است.

این کتاب یکی از پرفروش ترین رمان های سال ۲۰۱۹ و۲۰۲۰مجله نیویورک تایمز است. نثر آن منحصر بفرد و نفسگیر است همچنین تصویر گری های بسیار زیبایی در آن شکل می گیرد که احساسات خواننده را بر می انگیزد. اوونز در این رمان با کشف جسدی در مرداب توجه خواننده را جلب می کند. خواننده درگیر این سوال خواهد شد که چه کسی می تواند مرتکب این قتل شده باشد؟

این کتاب داستان دختری است که همه او را با نام دختر مرداب می شناسند، دختری که به راحتی می تواند با هر آنچه در طبیعت است رابطه برقرار کند، با پیدا شدن جسد در مرداب همه نگاه ها متوجه دختر مرداب می شود.

کیا کلارک همان دختر مرداب است که در سنین کودکی توسط خانواده اش ترک می شود. مادر کیا اولین کسی است که او را برای رفتن به دنبال زندگی خود رها می کند، خیلی زود خواهران و برادران کیا نیز به دلیل خشونت پدر خانه را ترک می کنند، پدر او فردی مست و غیر قابل اعتماد است که روزی پس از ترک خانه دیگر باز نمی گردد و هیمن امر باعث می شود که دخترک گمان کند پدر خود را از دست داده است. اینگونه کیا در مرداب کارولینای شمالی تنها می ماند و برای رفع نیاز های اساسی خود ماهی و خرچنگ های دودی را به صاحب یک مرکز مواد غذایی می فروشد.

اوونز در انتهای کتاب قاتل را فاش می کند و او کسی نبوده است که همه تصور می کردند، این کتاب پایانی غافلگیر کننده برای خواننده به همراه خواهد داشت.

نیویورک تایمز درباره این کتاب نوشته است:" جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند شرح حالی از تلاش برای بقا، امید داشتن، عشق ورزیدن، تنهایی، نومیدی، غرور، تعصب وانعطاف پذیری است."

این کتاب را نخستین بار نشر روزگار با ترجمه محمد امین جندقیان منتشر ساخت و سپس ترجمه دیگری از آن توسط آرتیمیس مسعودی و به وسیله نشر آموت انتشار یافت.

نسخه مکتوب این کتاب با قیمت ۷۸ هزار تومان و نسخه الکترونیکی با قیمت ۲۷ هزار تومان قابل تهیه است.

کد خبر 419122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.