سرلشکر باقری با فرمانده کل ارتش دیدار کرد

رییس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش با حضور در ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران با فرمانده کل ارتش دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، سرلشکر محمد باقری در این دیدار با تبریک روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان گفت: خداوند را شاکریم که ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امیر سرلشکر موسوی تحت تدابیر و منویات فرماندهی مقام معظم رهبری، روز به روز مقتدرتر، فعال تر، پای کارتر و منسجم تر از همیشه مأموریت‌های خود را به انجام می‌رساند.

وی با بیان اینکه بحمدالله ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابله با ویروس کرونا بسیار خوش درخشیده است، افزود: ارتش در همه مأموریت‌های محوله و حتی بصورت خودجوش در حوزه‌هایی که وظیفه‌ای برایش تعریف نشده بود، خودش جستجو و به بهترین نحو ورود کرد و اقدامات و خدمات شایان توجهی به ملت شریف ایران در بیمارستان‌ها، جاده‌ها، شهرهای مختلف و نقاهتگاه‌ها ارائه کرد و صحنه‌های درخشانی از ایثار وهمدلی را رقم زد و هنوز هم این فداکاری‌ها ادامه دارد.

امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش نیز در این دیدار با بیان اینکه ارتش از اواخر اسفند ماه و پس از شیوع کرونا در کشور چین آمادگی‌های لازم را ایجاد و به همه یگان‌های تحت امر ابلاغ کرده بود، گفت: در راستای اجرای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح، ظرفیت‌های بهداشتی و درمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای امدادرسانی به ستاد ملی مبارزه با کرونا با حداکثر توان در خدمت ملت شریف ایران بوده و این روند تا پایان ریشه کن شدن این ویروس منحوس از کشور ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم «جهاد مومنانه» اقشار مختلف جامعه برای کمک به مردم آسیب دیده افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد در سراسر  کشور به ویژه در مناطق دورافتاده و کم برخوردار با همکاری نهادهای حمایتی، با پای کار آوردن ظرفیت‌های نیروی انسانی و تجهیزاتی به مردم شریف ایران امدادرسانی کند.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: امسال به مناسبت روز ارتش طرح رژه جایگزین با عنوان «رژه خدمت» و با شعار «مدافعان وطن، یاوران سلامت» در تهران و مراکز استان‌ها خواهیم داشت که طی آن در تداوم امدادرسانی به مردم عزیز کشورمان به منظور مبارزه با ویروس کرونا، تجهیزات و امکانات بهداشتی و درمانی ارتش به مناطق مختلف کشور گسیل خواهد شد.

با پیام تاریخی و حیات بخش امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ ارتش تولدی نو یافت و ۲۹ فروردین ماه در تاریخ ایران به نام روز ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری شد.

کد خبر 419107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.