وجود گاردریل ها در محورهای بزرگراهی خطرناک است

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از تصادف منجر به فوت یک دستگاه پژو با گاردریل بزرگراه خرازی در شامگاه چهارشنبه خبر داد و تاکید کرد: وجود گاردریل ها برای محورهای بزرگراهی بسیار خطرناک است.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یک دستگاه پژو با دو سرنشین شب گذشته در بزرگراه خرازی بر اثر برخورد با گاردریل واژگون شد و راننده به دلیل پیچیده شدن نرده گاردریل درون خودرو در دم جان باخت.

وی با بیان اینکه سرنشین دیگر این خودرو نجات یافت، ادامه داد: علت حادثه تغییر مسیر ناگهانی و از کنترل خارج شدن خودرو بوده است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تاکید کرد: وجود گاردریل ها برای محورهای بزرگراهی خطرناک است زیرا در حوادث مشابه، مانند ابزار قتاله وارد خودرو می شود و به سرنشینان و راننده آسیب جدی وارد می کند.

سرهنگ محمدی همچنین به توقف طرح زوج و فرد ترافیک اشاره کرد و گفت: به رغم برداشته شدن این طرح و خاموش بودن دوربین های کنترل زوج و فرد در سطح شهر، مردم با فرهنگ اصفهان خودشان در روزهای گذشته زوج و فرد را رعایت کردند.

وی با بیان اینکه به جز دوربین های زوج و فرد سایر دوربین ها در سطح شهر تخلفات را ثبت می کنند،  خاطرنشان کرد: خاموشی دوربین های زوج و فرد برای تامین رفاه حال مردم است اما از روزهای گذشته به ویژه ساعات بعد از ظهر در مرکز شهر اصفهان از جمله خیابان های شمس آبادی، مسجد سید و بازارهای خرید، ترافیک بسیار سنگینی را شاهد هستیم از این رو از شهروندان می خواهیم  ترددها را کاهش دهند و شعار "در خانه بمانیم" را برای قطع زنجیره ویروس کرونا و حفظ سلامت فردی و اجتماعی رعایت کنند.

کد خبر 419088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.