اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در ایستگاه‌های اتوبوس منطقه ۶

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: به منظور رعایت فاصله اجتماعی برای حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی ایستگاه‌های اتوبوس و BRT سطح منطقه در فاصله های ایمن نشانه گذاری و پوسترهای اطلاع رسانی رعایت فاصله ایمن نصب شد.

محمدرضا برکت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به دلیل افزایش ترددها از ۲۳ فروردین در شهر و آغاز استفاده مجدد شهروندان از وسایل نقلیه عمومی به ویژه ناوگان اتوبوسرانی که گریزی از آن نیست، در صدد برآمدیم با نصب برچسب های رعایت فاصله ایمن به فاصله ۱.۵ متر روی زمین در فضای ایستگاه های BRT سطح منطقه و نصب پوسترهای اطلاع رسانی در ایستگاه های اتوبوس برای تداوم رعایت کردن فاصله اجتماعی و پیشگیری از شیوع و انتقال ویروس کرونا هشدارهای لازم را به شهروندان بدهیم.

وی افزود: این طرح همچنین در ساختمان اداری منطقه شش برای حفظ سلامت مراجعه کنندگان و کارکنان در حال اجرا است و مورد استقبال شهروندان واقع شده است.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان با تاکید بر لزوم مراقبت و احتیاط لازم هنگام استفاده از وسایل نقلیه عمومی توسط شهروندان، گفت: به شهروندان توصیه می کنیم برای حفظ سلامت خود و خانواده هایشان کمتر از خانه خارج شوند و فقط در صورت اضطرار از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و در رعایت نکات ایمنی که پوستر آن‌ها در ایستگاه های اتوبوس نصب شده است توجه ویژه داشته باشند و مخصوصا فاصله اجتماعی ایمن را رعایت کنند.

وی از اطلاع رسانی و انجام طرح فاصله گذاری در بیش از ۵۰ ایستگاه اتوبوس و هشت ایستگاه BRT در سطح منطقه شش خبر داد و گفت: در اجرای این طرح بیش از ۲۰۰ عدد پوستر با ابعاد ۶۰ سانتیمتر در ۹۰ سانتیمتر در ایستگاه‌های اتوبوس و ایستگاه‌های BRT سطح منطقه نصب شد.

برکت ادامه داد: بیش از ۵۰۰ عدد برچسب هشدار رعایت فاصله اجتماعی روی سطح زمین ایستگاه های اتوبوس BRT نصب شد تا شهروندان با ایستادن بر روی علامت ها از یکدیگر فاصله داشته و از ابتلا به ویروس کرونا در امان باشند.

 وی تاکید کرد: مدیریت شهری حفظ سلامت شهروندان را در اولویت امور خود می داند چرا که بی‌شک شهروند سالم شهر سالم را می‌سازد.

کد خبر 419086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.