راه اندازی شهرداری الکترونیک در کرج

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج از راه اندازی شهرداری الکترونیک در این شهر خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم در راستای کاهش مراجعات حضوری شهروندان به شهرداری، شهرداری الکترونیک را در تمامی حوزه ها راه اندازی کنیم.

محمود دهقان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به راه اندازی شهرداری الکترونیک در شهرداری کرج، اظهار کرد: در راستای به حداقل رساندن مراجعات حضوری به شهرداری این اقدام شده است.

وی با بیان اینکه با راه اندازی شهرداری الکترونیک، برخی خدمات شهرداری برای شهروندان به صورت الکترونیکی انجام می شود، اضافه کرد: شهرداری الکترونیک کرج در دو مورد استعلام بانک و اسناد دفاتر رسمی به شهروندان خدمات رسانی می کند.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج با بیان اینکه حوزه شهرسازی و معماری شهرداری بیشترین مراجعه حضوری شهروندان را دارد، عنوان کرد: از این پس در این حوزه درخواست های شهروندان به طور الکترونیکی ثبت می شود.

وی با اشاره به امکان ثبت درخواست های شهروندان در سامانه الکترونیکی شهرداری کرج، تصریح کرد: درخواست های ثبت شده در سامانه توسط شهرداری پیگیری می شود و اگر نیازی به مراجعه حضوری فرد باشد از طریق پیامک به شخص اطلاع رسانی می شود.

دهقان خاطرنشان کرد: شهرداری الکترونیک ابتدا در منطقه ۹ شهرداری کرج به صورت پایلوت راه اندازی شده بود و اکنون شهروندان می توانند در تمامی مناطق از امکانات این سامانه استفاده کنند.

کد خبر 419078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.