بندرعباس از فضای کافی برای ورزش بانوان بهره‌مند نیست

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: احداث سه سالن ورزشی برای بانوان که حدود ۵۰ درصد از جمعیت شهر را به خود اختصاص می‌دهند، کاری اندک است.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس، فاطمه جراره در یکصد و هفتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به بررسی لایحه بودجه سال 99 شهرداری، به موضوع بررسی ایجاد سالن‌های ورزشی بانوان در بودجه سال ۹۹ شهرداری اظهار کرد: در سالهای گذشته سه پارک بانوان در مناطق سه گانه شهرداری ایجاد شده که با توجه به گرمای طاقت فرسای تابستان ، بانوان نیمی از ساعات روز را نمی توانند از این پارک ها استفاده کنند. پس باید سالن های ورزشی مختص بانوان در شهر بندرعباس دایر و فعال شود.

وی افزود: در سال‌های اخیر فضاهای ورزشی ایجاد شده تنها مختص آقایان بوده و فقر مکان‌های ورزشی در بخش بانوان در شهر بندرعباس بیشتر به چشم می آید .

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: احداث سه سالن ورزشی مختص بانوان با توجه به زمین‌های چمنی که در سال‌های اخیر به آقایان در هر محله اختصاص داده شده، برای بانوان این شهر که حدود ۵۰ درصد از جمعیت شهر را به خود اختصاص می‌دهند، کاری اندک است.

وی تصریح کرد : بسیج و سپاه سوله ها و سالن های ورزشی مختلفی در سطح شهر داشته و این ظرفیت را در اختیار شهرداری قرار داده‌اند تا شهرداری با تجهیز این مکان‌ها بتواند خدمات بهتر و بیشتری به شهروندان ارائه نماید.

جراره اضافه کرد: امید است با برنامه‌ریزی و همکاری شهرداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی شاهد ایجاد سالن‌های اختصاصی بانوان در شهر بندرعباس باشیم.

کد خبر 419074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.