راه اندازی پویش مواسات و همدلی مومنانه در کرج

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از راه اندازی پویش مواسات و همدلی مومنانه در این شهر خبر داد و گفت: با این اقدام در صدد هستیم به اقشار نیازمند کمک کنیم.

علیرضا رحیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، از راه اندازی مسابقات تئاتر مجازی کمدی با موضوع کرونا در کرج خبر داد و اظهار کرد: شرکت کنندگان در این تئاتر مجازی کلیپ های خود را بدون هیچ‌گونه تدوین، صداگذاری، نورپردازی و کاملا ساده با مدت زمان  پنج دقیقه می توانند به سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج ارسال کنند.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان تا دهم اردیبهشت ماه می‌توانند ویدیو کلیپ‌های خود را به سازمان فرهنگی ارسال کنند، اضافه کرد: از این ویدیو کلیپ‌ها شش اثر انتخاب می‌شود که به آنها جوایز نقدی و غیر نقدی اهدا می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر معیشت برخی شهروندان، عنوان کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص کاستن تاثیر شیوع ویروس کرونا بر معیشت برخی اقشار، سازمان فرهنگی شهرداری کرج نسبت به راه اندازی پویشی با عنوان مواسات و همدلی مومنانه اقدام کرده است تا شهروندان کمک های خود را با مراجعه به سایت سازمان فرهنگی واریز کنند.

به گفته وی، شهروندان می توانند با مراجعه به سایت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج، اطلاعات مربوط به پویش مواسات و همدلی مومنانه را دریافت کنند.

رحیمی با اشاره به روند فعالیت مرکز نیکوکاری شهری شهرداری کرج و پویش مواسات و همدلی، عنوان کرد: این مرکز نیکوکاری تحت پوشش و حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) است که در جمع آوری کمک های مردمی سر آمد است.

وی افزود: اشخاص نیازمند می توانند به شهرداری و یا مرکز نیکوکاری شهری شهرداری مراجعه کنند تا پس از ثبت درخواست آنها، کمک‌های مالی در اختیارشان قرار گیرد.

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج با بیان اینکه پویش مواسات و همدلی می تواند به عنوان پایلوت در دیگر استان‌های کشور مطرح شود، خاطرنشان کرد: با خروجی مثبت این اقدام، امیدواریم این پویش در همه استان های کشور راه اندازی شود.

کد خبر 419069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.