ضدعفونی بیدودها/ نصب تونل اُزن در تبریز

در این بسته خبری از کاهش ۴۰ درصدی مطالبات شهرداری اردبیل تا هرس علمی ٣١٣ اصله درخت زیتون‌تلخ کهنسال و اجرای طرح "کاپ" در فریدونشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

دستور شهردار تبریز برای نصب تونل ضد عفونی اُزن

ایرج شهین باهنر، شهردار تبریز دستور نصب سیستم ضدعفونی دو منظوره در ساختمان‌های اداری شهرداری تبریز را صادر کرد.

تعیین سقف نرخ عوارض شهرداری‌ها توسط وزیر کشور

نمایندگان مجلس، وزیر کشور را موظف کردند سقف نرخ عوارض را با توجه به شرایط هر منطقه جغرافیایی حداکثر تا پایان آذرماه هر سال تایید و به شوراهای اسلامی شهر و بخش ابلاغ کند.

توزیع اقلام بهداشتی بین رانندگان گرگان

مهدی کمال غریبی، سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان از توزیع اقلام بهداشتی بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر خبر داد.

درخواست غربالگری پاکبانان سمنانی ارائه شد

امیر بینایی، رئیس کمیته بهداشت و سلامت ستاد مقابله با کرونا در استان سمنان از ارائه درخواست غربالگری پاکبانان این استان به شهرداری‌ها خبر داد.

هرس علمی ٣١٣ اصله درخت زیتون‌ تلخ کهنسال

پیام جوادیان، مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از هرس ٣١٣ اصله درخت زیتون‌تلخ در بلوار عمار یاسر خبر داد و گفت: این عملیات بر اساس مبانی علمی و دستورالعمل‌های مشخص کمیته های فنی سازمان پارک‌ها و فضای سبز انجام شد.

تعلیق فعالیت ایستگاه‌های بازیافت اصفهان

محمد صادقی، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت:برای جلوگیری از انتشار بیماری کرونا فعالیت ایستگاه‌های بازیافت شهرها تا زمان بهبود شرایط و کسب اطمینان از نبود تهدید برای سلامت عموم متوقف می‌ماند.

کاهش ۴۰ درصدی مطالبات شهرداری اردبیل

حمید لطف‌اللهیان، شهردار اردبیل گفت: در راستای جهش تولید و حمایت از شهروندان و کسبه‌ برای اولین بار شهرداری اردبیل مطالبات خود را ۴۰ درصد کاهش می‌دهد.

کاهش چشمگیر درآمد شهرداری بوشهر

سید نورالدین امیری، شهردار بندر بوشهر گفت: شهرداری این بندر در شرایط بحرانی کرونا با کاهش چشمگیر درآمد روبرو شده‌است.

اجرای طرح "کاپ" در فریدونشهر

سید هاشم حسینی، شهردار فریدونشهر گفت: از برنامه‌های شهرداری فریدونشهر اجرای عملیات عمرانی در محل دفن زباله و ساماندهی این محل تحت عنوان طرح کاپ است.

ضدعفونی دوچرخه‌های بیدود

یوسف حجت، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از اهدای دوچرخه‌های اشتراکی به پلیس و کارمندان ادارات طی روزهای آینده خبر داد و گفت: ضدعفونی دوچرخه‌های بیدود روزانه انجام می‌شود.

کد خبر 419047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.