مرگ یک نفر در گلپایگان بر اثر مصرف الکل/۴۵ نفر به کرونا مبتلا شدند

مدیر شبکه بهداشت و درمان گلپایگان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در شهرستان گلپایگان تا امروز ۱۲۲ نفر در بیمارستان امام حسین(ع) بستری شدند که تست ۴۵ نفر مثبت بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از گلپایگان، ناصر رستمی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با قدردانی از خیرین خیراندیش گلپایگانی در همکاری با کادر پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان اظهار کرد: خیرین در "قالب پویش مهربانی" تاکنون ۳۴۰ میلیون تومان به حساب انجمن خیریه بهداشت و درمان شهرستان واریز کردند که با این مبلغ اقلام مورد نیاز بیمارستان امام حسین(ع) خریداری می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گلپایگان گفت: پس از شیوع کرونا در شهرستان از سوی خیرین گلپایگانی تجهیزات فردی از قبیل ماسک، دستکش، گان، لباس سرهمی، محلول ضدعفونی کننده، بسته‌های بهداشتی مخصوص پرسنل بیمارستان، توزیع میان وعده به بخش‌ کرونایی و ۳۵ میلیون تومان به پرسنل بخش‌ کرونایی اهدا شده است.

رستمی از اعلام آمادگی خیر گرانقدر مهندس محسن طارمی نسبت به خرید تجهیزات بیمارستان امام حسین(ع) خبر داد و افزود: این خیر ۴۰۰ میلیون تومان برای خرید دو دستگاه مونیتور پرتابل و دو دستگاه ونتیلاتور ثابت متقبل شده است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع  بیماری کرونا در شهرستان گلپایگان تا امروز ۱۲۲ نفر در بیمارستان امام حسین(ع) بستری شدند که تست ۴۵ نفر مثبت بوده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گلپایگان افزود: از ۹ نفر مشکوک به بیماری کرونا در شهرستان چهار نفر از آن‌ها در بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان بستری شدند.

رستمی از فوت یک نفر و مسمومیت فرد دیگری در اثر مصرف الکل در شهرستان گلپایگان خبر داد و گفت: شهروندان از مصرف الکل برای مصونیت در برابر بیماری کرونا نباید استفاده کنند.

وی تأکید کرد: با رعایت نکات بهداشتی، در خانه ماندن و پرهیز از تردد غیرضروری با ریشه کنی بیماری کرونا با کادر درمانی و مسئولان همکاری کنند.

کد خبر 419034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.