رشد تند و تیز شاخص کل بورس؛ صعود بیش از ۱۹ هزار واحدی

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه_۲۷ فروردین ماه_ با افزایشی پر شتاب نسبت به روزهای پیشین، به کانال ۶۴۵ هزار واحد رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با افزایش ۱۹ هزار و ۳۵۳ واحدی به ۶۴۵ هزار و ۷۶۲ واحد رسید.

از تغییرات شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افزایش ۶۴۱۵ واحدی شاخص کل هم وزن، افزایش ۵۱۶۲ واحدی شاخص قیمت، افزایش ۱۳ هزار و ۷۹۲ واحدی شاخص بازار اول، افزایش ۴۰ هزار و ۵۹۰ واحدی شاخص بازار دوم، ۱۶ هزار و ۶۲۷ واحدی شاخص صنعت، افزایش ۷۷۶ واحدی شاخص ۳۰ شرکت بزرگ و افزایش ۶۸۸ واحدی شاخص ۵۰ شرکت فعال‌تر اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز بورس تهران برابر با ۵۷۳۵ میلیون سهم طی یک میلیون و ۲۰ هزار و ۴۹۸ معامله شد و به ارزش ۵۳ میلیون و ۶۱۰ هزار و هفت میلیون ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۲۳ میلیون و ۱۷۴ هزار و ۸۷۸ میلیون میلیارد ریال شد. لازم به ذکر است به دلیل اعلام نشدن نتایج عرضه اولیه نماد شستا تا لحظه تنظیم این گزارش، آمار این نماد در مواد فوق لحاظ نشده است.

در این میان نمادهای " چدن"، "کهمدا" و "بترانس" بیشترین افزایش قیمت و نمادهای "فپنتا"، "زکوثر" و "شنفت" نیز بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

کد خبر 419030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.