تسهیلات شهرداری ساری برای سرمایه‌گذاران

شهردار ساری با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام شهرداری این شهر از پیش‌بینی تسهیلاتی برای جذب سرمایه‌گذار جهت اجرای پروژه‌های شهری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، متن پست اینستاگرامی عباس رجبی، شهردار ساری بدین شرح است:

" از ابتدای حضورم در سمت شهردار بر سلامت اداری و شفافیت ساختار اداری تاکید داشته و دارم و از اعضای محترم شورای اسلامی شهر خواهشمندم اگر مواردی از این مشکلات را سراغ دارند به بنده گزارش داده تا در اسرع وقت پیگیری شود.

در جلسه با وزیر کار و رفاه اجتماعی ایشان قول دادند تا در اسرع وقت طی جلسه ای با مدیران تأمین اجتماعی، مشکلات بدهی ۳۰۰ میلیارد تومانی مربوط به بیمه کارکنان شهرداری ساری رفع شود. همچنین در جلسه با وزیر اقتصاد و امور دارایی نیز وزیر قول‌هایی در خصوص موضوعات مالیاتی و همچنین اعطای اوراق به شهرداری ساری داده است که با محقق شدن آنها بخش قابل توجهی از مشکلات رفع خواهد شد.

امروز کارکنان سازمان عمران در دو شیفت کاری مشغول کار در پروژه فاز سوم میدان ابن شهرآشوب هستند؛ ضمن اینکه که پروژه مناسب سازی ورودی شهر ساری در بلوار کشاورز از جمله دستاوردهای سازمان عمران محسوب می شود.

شهرداری ساری با استفاده از توان و ظرفیت داخلی آمادگی آسفالت تمام معابر اصلی شهر را داشته و دارد، اما ستاد ملی کرونا به دلیل رعایت موارد بهداشتی و حفظ سلامت شهروندان از این اقدام فعلا جلوگیری می‌کند. در یک سال گذشته بارها شاهد کم‌کاری و قصور در جمع‌آوری زباله‌ها از سوی مجریان امر بودیم؛ اما امروز شهرداری ساری تعداد ۲۲ دستگاه مخصوص حمل زباله خریداری کرده و پس از تحویل به سازمان مدیریت پسماند، به زودی شروع به کار خواهند کرد.

همچنین بالغ بر ۲۰۰ پروژه که در حال کار و یا به اتمام رسیده بود، متاسفانه قرارداد نداشته است که یکی از مهم‌ترین اقدامات معاونت فنی و عمرانی در ماه های اخیر ساماندهی این موضوع بوده است. مناطق ساری در امورات جاری با رعایت چارچوب ها و ضوابط قانونی جهت تصمیم‌گیری و اقدام اختیار تام دارند. موافق اختصاص درصدی از درآمدهای شهرداری های مناطق به خودشان هستم. قرار است به زودی جلسه‌ای با حضور دو سرمایه‌گذار و مدیران ارشد استان در استانداری برگزار شود که از جمله دستاورهای آن ادامه با قدرت فاز دوم بوستان ملل خواهد بود. طرح بزرگ زیرگذر ساری با ارزش اعتباری یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان با تأیید و تصویب شورای اسلامی شهر در مرکز استان اجرایی خواهد شد که توسعه قابل توجه ساری را در پی دارد."

کد خبر 419025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.