۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
غربالگری روزانه پاکبانان شهرکرد

سرپرست شهرداری شهرکرد از انجام طرح غربالگری و تب‌سنجی روزانه پاکبانان و کارگران شهرداری این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمدرضا امیدی، اظهار کرد: طرح غربالگری و تب سنجی کارگران و پاکبانان شهرداری شهرکرد به صورت روزانه توسط سه کارشناس مرکز بهداشت انجام می‌شود.

وی با اشاره به تدابیر اجرایی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، افزود: به منظور حفظ سلامت نیروهای خدمات شهری و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کارگران اپراتورهای خودروهای تخلیه زباله به لباس‌های مخصوص مجهز شدند.

سرپرست شهرداری شهرکرد با اشاره به زحمات شبانه‌روزی نیروهای خدمات شهری شهرداری، تصریح کرد: این افراد با تامین پاکیزگی معابر و حفظ بهداشت عمومی شهروندان با تعهد و مسئولیت اجتماعی خود در مقابل شیوع بیشتر این ویروس ایستادگی کرده و سهم خود را در کُند کردن زنجیره انتقال ویروس کرونا برعهده گرفته‌اند و شهرداری با ارج نهادن به سهم اجتماعی ارزشمند این افراد حفاظت سلامت آن‌ها را جزء وظایف خود می‌داند.

امیدی گفت: کلیه پاکبانان و نیروهای خدمات شهری نیز ملزم به استفاده از دستکش و ماسک هستند و بسته‌های بهداشتی از جمله ماسک و دستکش نوع ضخیم نیز به این افراد ارائه شده است.

وی با اشاره به دوره‌های آموزشی که برای این افراد برگزار می‌شود، ادامه داد: کلاس‌های آموزشی به صورت هفته‌ای یکبار برای آموزش به این افراد برگزار شده و تاکنون حدود پنج هزار بسته‌های بهداشتی توسط خیرین به شهرداری اهدا و در اختیار نیروهای خدمات شهری قرار داده شده‌ است.

سرپرست شهرداری شهرکرد با اشاره به اقدامات خدمات شهری در رابطه با حوزه سلامت پاکبانان، خاطرنشان کرد: تامین ماسک، دستکش و ژل ضدعفونی‌کننده به‌ صورت یک روز در میان برای عوامل خدمات شهری، تهیه لباس ضدعفونی برای عوامل گندزدایی سطح شهر، برگزاری کلاس‌های آموزشی لازم جهت آشنایی و نحوه رفتار با پسماندهای مختلف عفونی، غیرعفونی و رعایت ضوابط بهداشتی در رابطه با پیشگیری از ویروس کرونا انجام می‌شود.

امیدی یادآور شد: با تدابیر اجرایی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خوشبختانه تا به امروز همه کارگران خدمات شهری در سلامت و صحت مشغول خدمات رسانی به شهروندان هستند.

منبع: ایسنا

کد خبر 419019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.