شهرداری خرم‌دره از بودجه سالانه انحراف نداشته است

شهردار خرم‌دره گفت: انحراف در بودجه شهرداری خرم‌دره در سال گذشته و امسال در حد صفر است.

به گزارش ایمنا، امیرهوشنگ ‌نوری‌آرا، با تاکید بر ضرورت حاکمیت نظم و انضباط مالی در هزینه‌کرد بودجه، اظهار کرد: شهرداری بر اساس مصوبه شورای شهر منابع خود را در پروژه‌های تعریف شده هزینه می‌کند.

وی با بیان این‌که اعضای شورای شهر خرم‌دره، بودجه ۹۹ را کاملا بررسی و کارشناسی کرده و با تشکیل چندین جلسه بودجه امسال به تصویب رسید، ادامه داد: تصویب رقم پیشنهادی شهرداری انگیزه مضاعفی را به مجموعه شهرداری خواهد داد تا در سال ۹۹ با تلاش بیشتر برای کسب منابع شهرداری اقدام کرده و درآمد مدنظر را تحقق بخشد.

شهردار خرم‌دره از تحقق صددرصدی بودجه ۹۸ شهرداری خرم‌دره در ۱۱ ماه سال ۹۸ خبر داد و گفت: این امر نشان از همدلی و هم‌فکری شورا و شهرداری است.

نوری‌آرا با تاکید بر این‌که کاری بدون قرارداد در شهرداری انجام نخواهد شد، تصریح کرد: این امر علاوه بر شفافیت مالی سبب حاکمیت انضباط مالی نیز خواهد شد.

وی نبود درآمد پایدار را یکی از مشکلات شهرداری‌ها از جمله شهرداری خرم‌دره عنوان کرد و گفت: تامین درآمدهای پایدار برای شهرداری‌ها اصلی انکارناپذیر است، شهرداری‌ها برای استقلال بیشتر و وابسته نبودن به بودجه‌های دولتی باید منابع پایداری را برای خود در نظر گیرند.

منبع: ایسنا

کد خبر 419016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.