موج بارشی جدید به مدت ۴ روز در اصفهان فعال است

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به نفوذ امواج ناپایدار جدید به استان از روز پنجشنبه، گفت: با فعالیت این سامانه بارش های رگباری همراه با رعد و برق تا روز یکشنبه بسیاری از مناطق به ویژه نیمه شمالی استان اصفهان را فرامی گیرد.

ویکتوریا عزتیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه ناپایداری های جوی در روزهای پیش رو ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: افزایش ابر و وزش باد در بسیاری از مناطق استان اصفهان در این مدت پدیده غالب است؛ همچنین در مناطق غرب و شمال استان احتمال رگبار پراکنده وجود دارد.

وی با اشاره به ورود امواج ناپایدار بارش زا از روز پنجشنبه به استان، افزود:  فعالیت این سامانه که تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت به صورت بارش های رگباری همراه با رعد و برق، تگرگ و وزش باد نسبتاً شدید در بسیاری از مناطق استان به ویژه شمال غرب، شمال و شمال شرق اصفهان پیش بینی می شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین یک تا دو درجه افزایش می یابد، گفت: خوروبیابانک با دمای ۲۳ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای یک درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین مناطق استان خواهند بود.

عزتیان اضافه کرد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۸ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۱۲ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.

کد خبر 419006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.