پروژه مجموعه تجاری زرین مهرماه ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسد

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: مدت قرارداد پروژه مجموعه تجاری زرین ۳۰ ماهه است و مهرماه ۱۴۰۰ مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد تا از آورد آن، آزادسازی میدان جلوخان انجام شود.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در میدان امام علی (ع) بزرگترین پروژه، تکمیل مجموعه تجاری زرین است که با رفع مسائل بین مشارکت‌کنندگان مقرر شد شهرداری به صورت پیمانی این پروژه را انجام دهد.

وی افزود: پروژه میدان امام علی (ع) دارای سه فاز بود که فاز نخست احداث میدان ترافیک و زیرگذرها، فاز دوم احداث میدان اصلی و فاز سوم بدنه سازی و فضای چند منظوره است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به پروژه‌های فعال ۹۸ به لحاظ محل اجرا در شهر، تصریح کرد: در مجموع سال گذشته ۳۵۶ پروژه با مبلغ ۷۵۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به تفکیک مناطق و محل اجرا در شهر فعال بوده است.

وی با اشاره به پروژه‌ها گفت: سال گذشته در منطقه یک ۱۲ پروژه فعال با مبلغ شش میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان، منطقه دو تعداد هفت پروژه فعال با مبلغ دو میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان، در منطقه سه ۲۱ پروژه فعال با مبلغ ۱۴ میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان، در منطقه چهار ۱۹ پروژه با مبلغ ۱۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان، در منطقه پنج ۲۷ پروژه با مبلغ ۲۳ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان، منطقه شش ۲۵ پروژه با مبلغ ۳۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان (به غیر از پروژه اجلاس)، منطقه هفت ۳۰ پروژه با مبلغ ۱۸ میلیارد تومان، منطقه هشت ۲۱ پروژه با مبلغ شش میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان، منطقه ۹ تعداد ۱۵ پروژه با مبلغ هشت میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان، منطقه ۱۰ تعداد ۲۹ پروژه با مبلغ ۱۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، منطقه ۱۱ تعداد هشت پروژه با مبلغ چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، منطقه ۱۲ تعداد ۱۹ پروژه با مبلغ ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، منطقه ۱۳ تعداد ۱۴ پروژه با مبلغ سه میلیارد و هفت میلیون تومان، منطقه ۱۴ تعداد ۱۹ پروژه با مبلغ ۲۱ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان، منطقه ۱۵ تعداد ۲۴ پروژه با مبلغ هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان (غیر پروژه شهید سلیمانی) و حلقه حفاظتی شهر مجموعاً پنج پروژه با مبلغ ۱۷۱ میلیارد تومان فعال بوده است.

مظفر ادامه داد: مرکز همایش‌ها ۲۸ پروژه با مبلغ ۲۶۹ میلیارد تومان است که ۱۶۷ میلیارد تومان از قراردادهای آن مربوط به سال گذشته بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در شهرداری مرکزی حدود ۵۵۰ میلیون تومان پروژه، مناطق مشترک ۹ پروژه با مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، میدان امام علی (ع) با ۱۰ پروژه ۷۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، ناژوان شش پروژه با مبلغ پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و در نمایشگاه بین المللی پنج پروژه با ۳۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پروژه فعال است.

کد خبر 418973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.