نصب تونل ضدعفونی «اُزن» در ورودی ساختمان‌های شهرداری تبریز

شهردار تبریز از نصب سیستم ضدعفونی دو منظوره در ساختمان‌های اداری شهرداری تبریز خبرداد.

به گزارش ایمنا، ایرج شهین باهر با تاکید بر تداوم مراقبت‌های بهداشتی در سطح شهر و کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، اظهار کرد: نباید نزولی شدن سیر ابتلا به این بیماری موجب غفلت از مراقبت‌ها شود و بایستی با تداوم همکاری تمامی ارگان‌ها تا ریشه‌کن شدن کامل این بیماری تلاش کنیم.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری تبریز درخصوص مقابله با کرونا، تصریح کرد: از جمله این اقدامات ضدعفونی کردن معابر بوده که در همین راستا سیستم ضدعفونی دومنظوره "ازن" توسط سازمان آتش‌نشانی طراحی و ساخته شده که هم‌اکنون در ورودی ساختمان مرکزی شهرداری به بهره برداری رسیده و به زودی در مناطق و همچنین ادارات پر تردد نصب می‌شود.

شهردار تبریز افزود: با وجود اینکه طی روزهای اخیر تمامی کارکنان شهرداری تبریز شیفت بندی شده‌اند و باتوجه به رفت و آمد شهروندان به این مرکز جهت پیگیری امور مربوطه، تجهیز ساختمان مرکزی شهرداری تبریز به سیستم ضدعفونی دومنظوره (افراد و خودرو) در اولویت قرار گرفت.

ایرج شهین باهر خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این سیستم در تمامی مناطق و سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری تبریز است که مناطق ۱۰گانه شهرداری مامور راه اندازی این سیستم است که در این میان آماده همکاری با سایر ارگان‌ها خارج از مجموعه شهرداری نیز هستیم.

کد خبر 418941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.