کمک صنایع معدنی برای مقابله با کرونا به ۲۰۰ میلیارد تومان رسید

رئیس هیئت عامل ایمیدرو و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: کمک شرکت های معدن و صنایع معدنی برای مقابله با کرونا به ۲۰۰ میلیارد تومان رسید، پیش از این نیز در راستای سیاست های وزارت صنعت معدن و تجارت، ارزش کمک شرکت های بخش معدن و صنایع معدنی به ۱۳۶ میلیارد تومان رسیده بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خداداد غریب‌پور با انتشار یک پست در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت:

"‌کمک شرکت های معدن و صنایع معدنی برای مقابله با کرونا به ۲۰۰ میلیارد تومان رسید

پیش از این در راستای سیاست های وزارت صنعت معدن و تجارت، ارزش کمک شرکت های بخش معدن و صنایع معدنی به ۱۳۶ میلیارد تومان رسیده بود که اکنون در ادامه همان سیاست، میزان کمک ها به ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

علاوه بر این هزینه واردات ۱۱ میلیون ماسک پرداخت و واردات انجام شده و اقلام ضروری نیز بین دانشگاه های علوم پزشکی توزیع شده است.

ایمیدرو و شرکت های این بخش، در حد توان خود، با تامین ماسک و گان پرستاری (و سایر اقلامی که پیشتر خبررسانی شد)، از این قشر زحمتکش حمایت می کند. با توجه به اینکه پایان موضوع کرونا مشخص نیست، نمی توان تولید را متوقف کرد و خوشبختانه اقدامات شرکت های بخش معدن و صنایع معدنی برای تداوم تولید همزمان با رعایت پروتکل های مربوطه و مسائل بهداشتی و ایمنی، رضایت بخش بوده است. ‌شرکت های بزرگ بخش معدن و صنایع معدنی برای مقابله با کرونا، اقداماتی همچون انجام تست های غربالگری و خونگیری از کارکنان، اعطای روزانه ماسک به کارکنان، ضدعفونی کردن کامیون های ورودی به کارخانه ها، قرنطینه کردن رانندگان ورودی از سایر شهرها و غیره را انجام می دهند که گام ارزشمندی برای حفظ سلامت کارکنان محسوب می شود.

ضمن تسلیت به خانواده های جانباختگان ناشی از این ویروس، به جامعه زحمتکش درمان که در خط مقدم مبارزه با این ویروس هستند و البته از همت و جدیت صنایع معدنی در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی و همراهی برای مقابله با کرونا ویروس، تشکر می‌کنم."

کد خبر 418910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.