رانندگان تاکسی رشت حق گرفتن مبلغ اضافه از مسافران را ندارند

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان، تاکسی‌های شهر مجاز به سوار کردن بیش از سه مسافر نیستند و این موضوع مهم به تمامی رانندگان این کلانشهر اطلاع رسانی شده است.

محمد نوری هریس در گفت وگو خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در حال حاضر سوار کردن سه مسافر در عقب تاکسی در رشت ممنوع است و رانندگان تاکسی باید تا زمان قطع چرخه انتقال ویروس کرونا، این مصوبه را به صورت جدی اجرا کنند.

وی افزود: شهروندان نیز با رعایت اصول بهداشتی و مقررات وضع شده باید بر اجرای پروتکل های بهداشتی از جمله قانون مبنی بر سوار شدن دو نفر در صندلی عقب تاکسی ها توجه داشته باشند و با ناظران این سازمان همکاری کنند و در صورت مشاهده تخلف به بازرسان تاکسیرانی رشت اطلاع دهند.

وی ادامه داد: در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا آموزش های لازم به تاکسیرانان شهر داده شده و رعایت نکات بهداشتی مبنی بر ضدعفونی خودروها، استفاده از ماسک و دستکش به آنان توصیه شده است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت عنوان کرد: نرخ کرایه نیز به همان روال قبلی است و رانندگان حق گرفتن مبلغ اضافه از مسافران را ندارند.

به گزارش ایمنا، هم اکنون شش هزار راننده تاکسی در کلانشهر رشت فعال هستند.

کد خبر 418905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.