۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
ال جی فولدر ۲ چه ویژگی هایی دارد؟

شرکت ال جی از گوشی همراه جدید خود به نام "ال جی فولدر ۲" با قابلیت سرویس صوتی هوشمند رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ال جی فولدر ۲، به عنوان نسل جدید گوشی ال جی فولدر، دارای نمایشگر دوگانه بوده و بیشتر برای کسانی تولید شده است که بودجه کمی برای تهیه گوشی دارند. صفحه نمایش اصلی این گوشی در داخل آن قرار گرفته و اندازه آن ۲.۸ اینچ است؛ صفحه نمایش دوم این گوشی نیز با اندازه ۰.۹ اینچ در قسمت خارجی بدنه قرار دارد و برای نمایش اعلان‌ها، ساعت و موارد دیگر در نظر گرفته شده است. گوشی ال جی فولدر ۲ دارای وزن  ۱۲۷ گرم بوده و مجهز به تراشه اسنپدراگون ۲۱۰ و یک گیگابایت حافظه رم است.

ظرفیت داخلی این گوشی هشت گیگابایت است و از کلید تماس اضطراری (SOS Key) و دکمه‌ای برای فراخوانی سرویس صوتی هوشمند بهره می‌برد. دکمه تماس اضطراری روی پنل پشتی در کنار دوربین دو مگاپیکسلی ال جی فولدر ۲، قرار گرفته و به منظور برقرای تماس سریع استفاده می‌شود؛ برای استفاده از این کلید باید آن را به مدت ۱.۵ ثانیه سه بار پشت سر هم فشار دهید تا با شماره مشخص شده تماس بگیرد. همچنین این دکمه می‌تواند موقعیت مکانی کاربر را از طریق پیامک با شماره مذکور به اشتراک بگذارد.

کلید فراخوانی سرویس صوتی هوشمند که بالای کلید تماس قرار گرفته، این امکان را به کاربر می‌دهد تا در کسری از ثانیه، سرویس صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی دستگاه را فراخوانی کند یا تماس صوتی او را ضبط کند. علاوه بر این، کاربر می‌تواند سوال‌هایی در مورد آب و هوا، تاریخ و ساعت از سرویس هوش مصنوعی گوشی بپرسد. این مدل گوشی از بلوتوث، وای فای و شبکه 4G پشتیبانی می‌کند.

ال جی فولدر ۲ مبتنی بر سیستم عامل اندروید است و از صفحه کلید T9 بهره می‌برد. این گوشی تاشو انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری هزار و ۴۷۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند و در دو رنگ سفید و خاکستری به بازار عرضه خواهد شد. قیمت تعیین شده برای گوشی ال جی فولدر ۲ در بازار کره تقریبا ۱۶۰ دلار است و از تاریخ ۱۷ آوریل سال جاری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 418894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.