۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
اجرای طرح "کاپ" در فریدونشهر

شهردار فریدونشهر گفت: از برنامه‌های شهرداری فریدونشهر اجرای عملیات عمرانی در محل دفن زباله و ساماندهی این محل تحت عنوان طرح کاپ است.

سیدهاشم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه دفع اصولی زباله‌ به خصوص زباله‌های بیمارستانی با نظارت شبکه بهداشت و درمان و محیط زیست فریدونشهر انجام می‌شود، اظهار کرد: شهرداری فریدونشهر برای تفکیک زباله‌های تر و خشک با پیمانکار قرارداد منعقد کرده است که در راستای وظایفش با همکاری کارگران واحد خدمات شهری شهرداری فریدونشهر آموزش‌های لازم تفکیک پسماند را به صورت چهره به چهره درب منازل به شهروندان ارائه می‌دهد.

شهردار فریدونشهر با بیان اینکه زباله‌های خشک پس از تفکیک از زباله‌های تر با دو دستگاه وانت بار از مناطق مختلف شهر جمع‌آوری و به انبار مخصوص انتقال داده می‌شود، افزود: در مناطق پر تردد شهر جهت دریافت زباله‌های بازیافتی از شهروندان کانکس نصب شده است.

حسینی تصریح کرد: از برنامه‌های شهرداری فریدونشهر اجرای عملیات عمرانی در محل دفن زباله و ساماندهی این محل تحت عنوان طرح کاپ است، همچنین جهت دفع اصولی پسماند و انواع زباله، اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده تا این پروژه سال ۱۳۹۹ به اتمام برسد.

وی افزود: دو منطقه در شهر فریدونشهر برای اجرای طرح کاپ در نظر گرفته شده است، البته با اجرای این طرح فعالیت زباله‌گردها ممنوع می‌شود و در صورت تردد آن‌ها در شهر با همکاری دستگاه قضائی وسلیه نقلیه آنان توقیف می‌شود.

کد خبر 418857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.