مناسب سازی معابر شهری کرمانشاه بدون وقفه

مدیر منطقه دو شهرداری کرمانشاه گفت: سعی کردیم در ایام تعطیلات نوروز نهایت استفاده را از این ظرفیت ببریم و بدون تعطیلی نسبت به مناسب سازی معابر شهری جهت رفاه حال شهروندان در سطح منطقه اقدام کنیم.

به گزارش ایمنا، عادل سلیمانی اظهار کرد: با توجه به فراگیری ویروس کرونا، منطقه دو این تهدید را به فرصت تبدیل کرده و با تلاش بی‌وقفه مدیریت عمران و استفاده از خلوتی معابر نسبت به عملیات عمرانی سطح منطقه اقدام کرده است.

وی ادامه داد: با استفاده از ظرفیت تعطیلات نوروز و خلوتی معابر به دلیل بیماری کرونا اقداماتی که نیاز به مسدودیت موقت معابر داشت در سطح منطقه انجام گرفت.

مدیر منطقه دو شهرداری کرمانشاه گفت: اصلاح هندسی برخی معابر، احداث کانال و نهر، ترمیم آبنمای میدان جوانشیر و لکه گیری آسفالت برخی از معابر سطح منطقه از جمله اقداماتی است که با رعایت نکات بهداشتی توسط مجریان و تلاش بی‌وقفه معاونت عمرانی منطقه در این ایام انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: سعی کردیم در ایام تعطیلات نوروز نهایت استفاده را از این ظرفیت ببریم و بدون تعطیلی نسبت به مناسب سازی معابر شهری جهت رفاه حال شهروندان در سطح منطقه اقدام کنیم.

سلیمانی با اشاره به اقدامات بهداشتی سطح منطقه در مبارزه با ویروس کرونا افزود: هم‌زمان با شروع شیوع این ویروس، پاک‌سازی و ضدعفونی اماکن و نقاط شهری سطح منطقه با همکاری معاونت خدمات شهری و سازمان آتشنشانی برای مقابله با بیماری کرونا آغاز و تا به امروز در حال انجام است و تمامی معابر به صورت روزانه پاک‌سازی و ضد عفونی می‌شود.

وی افزود: حفظ سلامت شهروندان در عملیات ضدعفونی و گندزدایی در اولویت قرار دارد و بر همین اساس مناطق در زمانی ضدعفونی می‌شود که شهروندان تردد کمتری دارند، لذا در همین راستا از شهروندان کرمانشاهی درخواست داریم در زمان ضدعفونی کردن معابر از ترددهای غیر ضروری پرهیز کنند.

مدیر منطقه دو شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه شستشو و ضدعفونی کردن مناطق اصلی و پرتردد در اولویت قرار دارد، گفت: به صورت کلی ضدعفونی کردن و نظافت تمامی سطح منطقه پوشش داده شده است که علاوه بر این موضوع و با هدف افزایش ایمنی و سلامت شهروندان تأسیسات شهری، ایستگاه‌های اتوبوس، مبلمان شهری و وسایل ورزشی و بازی داخل پارک‌ها به صورت شبانه‌روزی پاک‌سازی و ضد عفونی می‌شود.

کد خبر 418821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.