ضدعفونی منطقه ۱۳ با بیش از ۱۹۷ هزار لیتر محلول

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: تمامی محلات این منطقه با استفاده از ۱۹۷ هزار و ۶۱۰ لیتر محلول ضدعفونی، گندزدایی و ضدعفونی شده است.

محمد شرفا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا شهرداری منطقه ۱۳ با همکاری و مشارکت اقشار مختلف مردم از جمله هیئت های مذهبی سطح منطقه، کشاورزان، بسیج و سپاه، لشکر ۱۴ امام حسین، یگان ویژه و توپخانه ارتش، نیروهای خدمات شهری با استفاده از تجهیزات مختلف شامل تانکرهای هشت، شش و سه هزار لیتری و به کارگیری ۲۷ اکیپ موتوری، پنج اکیپ پیاده و یک دستگاه توربولاینر تمامی محلات منطقه را با استفاده از ۱۹۷ هزار و ۶۱۰ لیتر محلول ضدعفونی و گندزدایی کرد.

وی با بیان اینکه تمامی پل‌های عابر پیاده، نیمکت‌ها، نرده های مقابل بانک ها، ادارات و اماکن عمومی، سطل‌های زباله و المان‌های پیاده‌روها ضدعفونی شده است، افزود: گندزدایی محوطه پیرامونی بانک‌ها، مغازه‌ها، مراکز پرتجمع و پررفت و آمد شهروندان مانند فروشگاه‌های کوثر، مراکز بهداشی، بیمارستان‌های رز و میلاد، پمپ بنزین‌ها، پمپ گاز، ایستگاه‌های بازیافت، تاکسی و اتوبوس سطح منطقه به صورت دو نوبت در روز (صبح و بعدازظهر) ضدعفونی شده و هنوز هم ادامه دارد.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان ادامه داد: تمامی دستگاه‌های خودپرداز و پله‌های، سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها و آب سردکن ها هر روز ضدعفونی می‌شود.

وی با بیان اینکه ورود شهروندان به ساختمان شهرداری منوط به معاینه و استفاده از دستکش و ماسک شده است، تصریح کرد: توزیع قرص ویتامین دی، دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی به کارمندان به صورت روزانه برقرار است.

شرفا از توزیع پوسترهای آموزشی در بین متصدیان تمامی واحدهای صنفی برای رعایت مسایل بهداشتی جهت جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا خبر داد و گفت: در کتابخانه امیریه و خانه فرهنگ قائمیه چند مجموعه جهادی روزانه پک‌های بهداشتی تولید و توزیع می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: توزیع ۱۰ هزار پک بهداشتی در بین شهروندان به صورت خانه به خانه از دیگر اقدامات انجام شده در منطقه ۱۳ برای مقابله با کرونا به شمار می‌رود.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات انجام شده در ایام نوروز، گفت: گل‌کاری فضای سبز، رنگ آمیزی جداول، نصب المان در میادین مفتح و ۹ دی، دیوارنگاری در نقاط نازیبای منطقه، نصب هفت المان روشنایی از جمله این اقدامات بوده است.  

کد خبر 418810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.