۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
سرپرست شهرداری بندرانزلی انتخاب شد

 مهدی خلیلی با چهار رای موافق اعضای شورای اسلامی شهر بندرانزلی به عنوان سرپرست شهرداری این شهر انتخاب شد.

هادی حیدری، رئیس شورای شهر بندرانزلی سه شنبه در حاشیه نشست انتخاب شهردار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد : اعضای شورای اسلامی شهر بندرانزلی با تشکیل صدمین جلسه به صورت فوق العاده‌ با محور انتخاب شهردار، مهدی خلیلی را به عنوان سرپرست جدید شهرداری بندرانزلی انتخاب کردند.

وی افزود: در این جلسه بعد از انجام رای‌گیری با نظارت بابک شکوهی راد معاون امور عمرانی فرمانداری بندر انزلی با کسب چهار رای موافق اعضا در مقابل سه رای مخالف، مهدی خلیلی به عنوان شهردار انتخاب شد.

رئیس شورای شهر بندرانزلی کرد : جلسه شورای شهر انزلی جهت پاسخگویی شهردار به سوالات اعضای شورا روز هفدهم فروردین ماه برگزار شد و هر هفت عضو شورا از پاسخ های حسن پورقربان قانع نشدند و بعد از پایان جلسه هر هفت عضو شورا، نامه استیضاح شهردار را امضا کردند.

وی ادامه داد : طی جلسه ای که در روز ۲۴ فروردین ماه با حضور هفت عضو شورا برگزار شد ، حسن پورقربان از سمت خود برکنار شد.

حیدری جذب نیرو، عدم اتمام پروژه‌های ضروری، تخلفات در صدور پروانه‌های ساختمانی، عدم اجرای پروژه‌ی ج‌آی‌ اس (GIS) از جمله محورهای سوال اعضای شورا و حکم تعلیق دادگستری را از دلایل برکناری حسن پورقربان عنوان کرد.

وی اظهار کرد : با توجه به اینکه سرپرست جدید شهرداری انزلی از بدنه شهرداری انتخاب شد و با صداقت و پشتکاری که دارند، انتظار داریم با ایجاد اتحاد و همدلی در بین نیروهای شهرداری انزلی  و مدیریت مناسب رضایت شهروندان را فراهم کند.

گفتنی است، مهدی خلیلی پیش از این مسئولیت واحد درآمد، شهردار ناحیه و رئیس سازمان حمل ونقل شهرداری بندرانزلی را برعهده داشت. پیش از وی حسن پور قربان به مدت ۳۰ ماه شهردار بندرانزلی بود که از سوی اعضای شورای شهر از سمتش برکنار شد.

به گزارش ایمنا، بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است و شورای اسلامی شهر انزلی هفت عضو دارد.

کد خبر 418802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.