اجرای طرح حمایتی از مستاجران املاک شهرداری

شهردار بیرجند گفت: طبق تصمیم‌گیری شورای شهر شهرداری بیرجند از مستأجران املاک خود که کسب و کارشان به علت شیوع کرونا تعطیل و یا آسیب دیده در حوزه دریافت اجاره بهاء حمایت می‌کند.

به گزارش ایمنا، محمد علی جاوید اظهار کرد: بخشش یا تخفیف اجاره بها املاک در مالکیت شهرداری بیرجندی از جمله مواردی است که اهالی رسانه از ابتدای شیوع ویروس کرونا همواره پیگیر آن بوده‌اند.

وی با بیان اینکه در شهرداری بیرجند املاک چندانی در اجازه اشخاص برای واگذاری به صورت اجاره وجود ندارد، عنوان کرد: تنها در دو بازارچه چند مغازه تحت مالکیت شهرداری در اجاره اشخاص برای کسب و کار است.

شهردار بیرجند ادامه‌ داد: برای مسئولان شهرداری مشخص نیست به طور دقیق موضوع روند ابتلاء به کرونا و تأثیرگذاری اقتصادی آن تا چه زمانی ادامه خواهد داشت که این مسئله نیز حائز اهمیت است.

جاوید گفت: با توجه به همه این مسائل موضوع در جلسه شورای شهر بیرجند مطرح و تصمیم گرفته شد شهرداری بیرجند از صاحبان اصنافی که در املاک در مالکیت شهرداری کسب و کار داشته و آسیب دیده‌اند حتماً حمایت کند.

وی اضافه کرد: این حمایت در تخفیف یا بخشش اجاره بها به این دسته از اصناف بر اساس میزان آسیب اقتصادی وارده به آنها انجام خواهد شد که میزان دقیق آن پس از پایان این همه‌گیری کرونا در استان مشخص خواهد شد، زیرا در هر حال آسیب اقتصادی به اصناف تا آن زمان ادامه داد.

شهردار بیرجند یادآور شد: امیدواریم هر چه زودتر با شکست کرونا همه کسب و کارها به روال سابق خود برگردند.

منبع: مهر

کد خبر 418788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.