پاسخگویی سامانه ۱۳۷ به بیش از ۱۶ هزار تماس کرونایی

مجموع تماس‌های کرونایی شهروندان با اداره ۱۳۷ از ابتدای امسال تعداد ۱۶ هزار و ۴۲۳ مورد معادل ۵۷ درصد کل پیام‌ها بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهروندان اصفهانی از ابتدای سال‌جاری تاکنون، ۲۸ هزار و ۷۸۰ مورد با اداره ۱۳۷ تماس برقرار کردند تا درخواست‌ها و پیشنهادات خود را با کارشناسان این اداره در میان بگذارند که ۵۷ درصد کل پیام‌ها پیرامون موضوع بیماری کرونا بوده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰ هزار و ۶۲۲ مورد مشاوره یا اطلاعات به شهروندان ارائه کردند.

مجموع تماس‌های کرونایی شهروندان با اداره ۱۳۷ از ابتدای امسال تعداد ۱۶ هزار و ۴۲۳ مورد معادل ۵۷ درصد کل پیام‌ها بوده است، از این تعداد سه هزار و ۲۶۰ مورد مربوط به شماره تلفن مراکز بهداشتی، دو هزار و ۲۹۶ مورد مربوط به موارد بهداشتی شامل توزیع اقلام بهداشتی، ارجاع به مشاوران کرونا، مراکز پزشکی و بهداشتی و اطلاع‌رسانی فعالیت اصناف، ادارات، حمل ونقل عمومی، پارک‌ها، باغ رضوان و محدودیت های ترافیکی ۱۰ هزار و ۴۴۱ مورد و درخواست ضدعفونی کردن معابر و اماکن ۴۲۶ مورد بوده است.

در هفته گذشته نیز هشت هزار و ۲۵۳ تماس کرونایی از سوی شهروندان با ۱۳۷ شهرداری برقرار شده است.

از مجموع تماس‌های کرونایی شهروندان با ۱۳۷ در هفته گذشته ۹۸۶ مورد شماره تلفن مراکز بهداشتی، موارد بهداشتی شامل توزیع اقلام بهداشتی، ارجاع به مشاوران کرونا و ارجاع به مرکز پزشکی و بهداشتی ۶۷۹ مورد و تماس‌های مربوط به اطلاع‌رسانی فعالیت اصناف، ادارات، حمل ونقل عمومی، پارک‌ها، باغ رضوان و محدودیت های ترافیکی و درخواست ضدععفونی معابر در مجموع شش هزار و ۵۸۶ مورد بوده است.

کد خبر 418787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.