ایجاد بازار عرضه گیاهان خوراکی در بانه

سرپرست شهرداری بانه گفت: بازار جدید عرضه گیاهان خوراکی در بانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس آغاز به کار کرد.

به گزارش ایمنا، سروه قادرخانزاده اظهار کرد: با توجه به کلیه هشدارها در زمینه رعایت اصول بهداشتی و صیانت از سلامت عمومی در مقابله با شیوع ویروس کرونا، آغاز فعالیت بازار عرضه گیاهان خوراکی واقع در میدان ۱۵ خرداد بانه مشکلات زیادی از جمله رعایت نشدن فاصله اجتماعی مواجه بود.

وی افزود: در راستای اجرای مصوبه ستاد مبارزه با کرونا به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس شهرداری بانه محل ویژه‌ای را برای عرضه گیاهان خوراکی در نظر گرفته است.

سرپرست شهرداری بانه ادامه داد: بخشی از پیاده‌رو بلوار سقز در مجاورت مدیریت جهاد کشاورزی بانه با رعایت فاصله‌گذاری و رنگ‌آمیزی محل استقرار و تعیین فاصله هر فروشنده با دیگری به صورت جداگانه مشخص شده و در اختیار آنان قرار گرفته است.

قادرخانزاده یادآور شد: شهرداری بانه به منظور جلوگیری از تجمع افراد و فروشندگانی که از این طریق امرار معاش می‌کنند و نیز پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و قطع زنجیره آن از تاریخ ۲۵ فروردین ۹۹ بازار قبلی عرضه گیاهان بهاری میدان ۱۵ خرداد را در جهت بهداشت و سلامت عمومی شهروندان به میدان شهید سلیمانی و جنب مدیریت جهاد کشاورزی تغییر داد.

منبع: مهر

کد خبر 418775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.