توجه ویژه به فضای سبز، هوشمندسازی و حمل و نقل عمومی در بودجه ۹۹

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز گفت: توسعه فضای سبز، هوشمندسازی شهر، توسعه سیستم حمل و نقل و چند پروژه عمرانی از جمله اولویت های بودجه سال ۹۹ است.

به گزارش ایمنا، مرتضی موحدنیا با اشاره به اولویت های بودجه سال ۹۹، اظهار کرد: در بودجه امسال با توجه به تاکید شهردار تبریز مبنی بر توسعه فضای سبز شهر، توجه ویژه ای به این موضوع شده که در این راستا ۹۹ به سال فضای سبز تبریز نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: هوشمندسازی شهر از دیگر اولویت های بودجه امسال شهرداری تبریز است و با توجه به اهمیت سازمان فناوری شهرداری تبریز در موضوع هوشمندسازی شهر، نگاهی متفاوت از قبل نسبت به بودجه این سازمان شده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز عنوان کرد: هوشمندسازی شهر چه در مواقع عادی و چه در بحران، موجب دورکاری و بدون حضور مردم در ادارات انجام می شود که نتیجه آن صرفه جویی در زمان و انرژی و تاثیرات مثبت زیادی به دنبال دارد.

وی افزود: در بودجه سالجاری به توسعه سیستم حمل و نقل عمومی نیز توجه شده است و در این میان پروژه پیشرفت پروژه قطار شهری یکی از اولویت های مهم شهرداری در بحث توسعه سیستم حمل و نقل عمومی است.

موحدنیا با اشاره به پروژه های عمرانی مدنظر شهرداری تبریز یادآور شد: در بودجه ۹۹ پروژه های مهمی نیز در نظر گرفته شده است که از جمله پروژه های مدنظر، روگذر ارتش و پل همسان کابلی است که این پروژه هم اکنون در حال احداث است.

کد خبر 418759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.