فراخوان نخستین جایزه ملی سلامت و توسعه منتشر شد

دبیر نخستین دوره جایزه سلامت و توسعه، از انتشار فراخوان این رویداد علمی، فرهنگی با محوریت کرونا ویروس در سطح ملی خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پزشکی اصفهان، محسن مصلحی با اشاره به برگزاری نخستین دوره جایزه سلامت و توسعه در گستره ملی اظهار کرد: با توجه به درگیری کلیه کشورهای جهان با پاندمی کرونا و تحت تأثیر قرار دادن تمامی ابعاد سلامتی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی جوامع، به صورتی که به عنوان بزرگترین تهدید جوامع بشری پس از جنگ جهانی دوم قلمداد می شود؛ رویداد علمی، فرهنگی نخستین جایزه ملی سلامت و توسعه با هدف بررسی تأثیر ویروس کرونا بر حال و آینده جهان و چگونگی برخورد افراد مختلف با این پدیده گسترده و عمیق و نیز درس ها و عبرت های مواجهه با این پاندمی برگزار می شود.

وی  افزود: ما با مطالعه و بررسی دقیق موضوع و مشورت با صاحب نظران؛ از بین بیش از ۶۰ محور پیشنهادی، ۱۹ محور اصلی را که در برگیرنده مهمترین ابعاد COVID-۱۹ بود، انتخاب و نسبت به فراخوان آثار همه علاقمندان در قالب های مختلف اقدام کردیم.

دبیر نخستین جایزه ملی سلامت و توسعه در خصوص نحوه ارسال آثار به دبیرخانه اظهار کرد: از همه عزیزانی که مایل به شرکت در این رویداد بزرگ هستند، درخواست می ش.د ضمن مراجعه به سایت سازمان نظام پزشکی اصفهان به آدرس Www.isf-irimc.org آثار خود را بر اساس بخش‌های اعلام شده در فراخوان ارسال کنند.

مصلحی گفت: در پایان این رویداد بزرگ ضمن تجلیل از برگزیدگان تلاش خواهیم کرد تا با داوری و انتخاب بهترین آثار نسبت به انعکاس نتایج جهت استفاده در برنامه ریزی های آتی توسط مراکز علمی، پژوهشی، فرهنگی و تصمیم سازی اقدام کنیم.

وی ادامه داد: تدوین و انتشار آثار برگزیده در قالب یک مجموعه، تقدیر از برگزیدگان، تجلیل از فداکاران مقابله با پاندمی کرونا و نیز شهدای سلامت در حضور چهره های شاخص پزشکی، فرهنگی و هنری کشور از مهمترین برنامه های این رویداد ملی به شمار می رود.

دبیر نخستین جایزه ملی سلامت و توسعه خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و اطلاع از قالب ها و محورهای آثار، شرایط و قوانین فراخوان، مهلت ارسال آثار و نحوه اهدای جوایز به سایت رسمی سازمان نظام پزشکی اصفهان مراجعه کنند.

کد خبر 418753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.