بهره‌برداری از فاز نخست مجتمع صنفی بنکداران مواد غذایی در آینده نزدیک

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: فاز نخست مجتمع صنفی بنکداران مواد غذایی اصفهان آماده بهره‌برداری است و فاز دوم نیز تا چند ماه آینده تکمیل می‌شود.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: احداث مجتمع صنفی موتورسیکلت و دوچرخه اصفهان با هدف انتقال و ساماندهی صنف موتورسیکلت و دوچرخه در خیابان سروش است که برای احداث این پروژه بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده و در مرحله انتخاب سرمایه‌گذار است.

وی با بیان اینکه انتقال عمده فروشان مواد غذایی و خوارو بار و خشکبار خیابان‌های صمدیه، جهاد، صارمیه و ولی‌عصر(عج) به مجتمع صنفی بنکداران مواد غذایی اصفهان واقع در جنب میدان مرکزی میوه و تره‌بار از دیگر پروژه های سازمان ساماندهی مشاغل شهری است، خاطرنشان کرد: در مجتمع صنفی بنکداران تعداد ۱۱۱ واحد شامل سوله، دفتر کار و فروشگاه در هفت فاز با محوطه‌سازی، خیابان‌سازی و ایجاد فضای سبز به همراه مجموعه خدماتی در حال احداث و فاز نخست آن آماده بهره‌برداری است، فاز دوم نیز تا چند ماه آینده تکمیل خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان افزود: این پروژه در زمینی به وسعت ۲۴۰ هزار مترمربع با زیربنای۶۰ هزار مترمربع و صرف اعتباری حدود ۸۰ میلیارد تومان احداث می‌شود.

وی افزود: این سازمان برای ساماندهی صنایع دستی در حال طراحی ناحیه صنفی تولید و عرضه صنایع دستی در سه راهی پینارت ابتدای بلوار رضوان است تا بتواند کارگاه‌های صنایع دستی را به این شهرک انتقال دهد.

امیری با بیان اینکه برای انتقال کارگاه‌های طلاسازی نیز توافقی با بنیاد مستضعفان انجام شده تا پروژه مشارکتی ناحیه صنفی کارگاه‌های تولیدی طلا، نقره و زیورآلات اصفهان در جاده فرودگاه، جنب خیابان یازدهم احداث شود، تصریح کرد: با احداث ناحیه صنفی کارگاه‌های تولیدی طلا، نقره و زیورآلات اصفهان حدود ۱۳۰۰ کارگاه طلاسازی که آلودگی زیادی دارد به این ناحیه صنفی منتقل خواهد شد.

وی با بیان اینکه بازار روز کوثر در سه راهی پینارت با ۵.۵ میلیارد تومان اعتبار آماده بهره‌برداری است، گفت: برای احداث بارانداز شیلات در میدان مرکزی میوه و تره بار با ۱۴ غرفه نیز بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده و در حال تکمیل است.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: تالارهای ۲۵ و ۲۶ میدان مرکزی میوه و تره بار هرکدام با حدود ۲۸ غرفه با صرف اعتباری افزون بر ۱۳ میلیارد تومان در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه نیروگاه خورشیدی ۵۰۰ کیلو واتی روی سقف تالار ۲۶ میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت مشارکتی در حال احداث است، گفت: نخستین کلینیک خدمات خودرویی با اعتبار ۵.۵ میلیارد تومان در این میدان به صورت مشارکتی احداث خواهد شد.

امیری اظهار کرد: بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان با مساحت ۱۴ هکتار و ۴۰ هزار مترمربع زیربنا در حال احداث است و فاز نخست آن تا چند ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که اعتبار در نظر گرفته شده برای آن بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان است.

کد خبر 418725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.