پویش دوخت ماسک فرهنگیان فریدونشهر راه‌اندازی شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونشهر گفت: پویش فرهنگیان شهرستان فریدونشهر جهت‌ ارائه کمک‌های مختلف شکل گرفته که علاوه بر ایجاد دو کارگاه دوخت ماسک، ضدعفونی مکان‌های مختلف و توزیع موادغذایی بین خانواده‌های بی‌بضاعت روستایی را انجام می‌دهد.

علی نیکخواه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به منظور پیشگیری و کنترل بیماری کرونا، فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرستان فریدونشهر در اقدامی داوطلبانه اقدام به راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک برای دانش آموزان روستایی این شهرستان کردند.

وی با بیان اینکه این اقدام داوطلبانه با همکاری کارشناسی تربیت بدنی و سلامت، امور بانوان و هنرستان دخترانه مکتبی این شهرستان بوده است، افزود: روزانه بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ ماسک سه لایه قابل شستشو تولید و در پوشش نایلونی در این کارگاه بسته‌بندی می‌شوند علاوه بر این دو کارگاه خیاطی که در حال دوخت و تهیه ماسک هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونشهر تصریح کرد: تامین هزینه‌ اقلام مورد نیاز، دوخت و توزیع این ماسک‌ها همگی به صورت خیرخواهانه توسط فرهنگیان و تعدادی از دانش‌آموزان رشته خیاطی هنرستان مکتبی شهرستان فریدونشهر انجام می‌شود و این اقلام بهداشتی بین دانش‌آموزان روستایی، خانواده‌های آنها و افراد بی‌بضاعت توزیع می‌شود.

پویش فرهنگیان شهرستان فریدونشهر جهت‌ کمک‌های مختلف در  شرایط کنونی از جمله ضدعفونی مکان‌های مختلف، تهیه و توزیع مواد غذایی برای خانواده‌های بی‌بضاعت روستایی شکل گرفته است که این خدمات را به اقشار روستایی این شهرستان ارائه می‌دهند.

کد خبر 418711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.