۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
معلول آزاری در بافق تکذیب شد

رییس اداره بهزیستی بافق در مورد فیلم انتشار یافته در فضای مجازی با عنوان معلول آزاری گفت: این رخداد در حال بررسی کارشناسی است و بررسی های اولیه این حادثه را اثبات نمی کند.

به گزارش ایمنا، محسن خوشگذران گفت: بهزیستی همواره در صدد حمایت از معلولان و مدافع حقوق قانونی آنها از مجاری قانونی است و در این مورد نیز تمام تلاش خود را انجام می دهد. 

وی گفت: بررسی های اولیه نشان می دهد که این رخداد درگیری بین یک کودک با فرد معلول بود که خانواده کودک در صدد جلب رضایت خانواده فرد معلول هستند.

خوشگذران با احترام به دغدغه های افرادی که در فضای مجازی این موضوع را دنبال می کنند، گفت: اینکه جامعه نسبت به رفتار با یک معلول حساسیت دارد و وقتی آسیب می بیند واکنش نشان می دهد برای بهزیستی که در خط مقدم دفاع از حقوق معلولان است بسیار ارزشمند است.

وی افزود: این رخداد نیاز به بررسی های کامل تر کارشناسی دارد و نباید بدون اطلاعات کافی، از عنوان معلول آزاری و امثال آن استفاده شود و موضوع پس از روشن شدن ابعاد آن از طریق رسانه ها اطلاع رسانی می شود.

لازم ذکر است چند روز گذشته فیلمی در شبکه های اجتماعی منتشر شد مبنی بر اینکه سر و صورت یک معلول از سوی افراد ناشناس دچار سوختگی شد و چند نوجوان در یکی از خیابان ها با با پاشیدن برف شادی و روشن کردن کبریت باعث آسیب این توانخواه شدند. 

منبع: ایرنا

کد خبر 418699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.