تشریح عملکرد دادسرای عمومی و انقلاب نایین در سال ۹۸

دادستان عمومی و انقلاب نایین با تشریح عملکرد دادسراهای شهرستان نایین، این اقدامات را که با همکاری عوامل انتظامی، قضایی، امنیتی و اطلاعاتی بوده است در راستای برقراری امنیت اجتماعی و اقتصادی در سطح کشور دانست.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، مهدی طارمی در تشریح عملکرد دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نایین در سال گذشته گفت: با عنایت به اوامر ریاست محترم قوه قضاییه وتأکیدات رییس کل دادگستری استان و در راستای اجرای سیاست های کلان قوه قضاییه دایر بر ضرورت برخورد قانونی، قاطع و مستمر با جرایم سنگین، مهم و مخرب قاچاق مواد مخدر، کالا و ارز و انسان که تأثیر بسزایی در مقوله برقراری امنیت اجتماعی و اقتصادی در سطح کشور دارد، مجموعه عوامل انتظامی، قضایی، امنیتی و اطلاعاتی حاضر در حوزه قضایی شهرستان نایین موفق به انجام اقدامات گسترده ای گردیدند.

وی افزود: در همین رابطه در حوزه جرایم مرتبط با خرید، فروش، توزیع، نگهداری و حمل انواع مواد مخدر میزان کشفیات حدود ۱۵ تن و ۹۸۵ کیلوگرم بوده که رشد ۶۱ درصدی نسبت به سال ۹۷ داشته و ضمناً تعداد متهمان دستگیر شده ۶۵۷ بوده و ۲۹۱ خودرو و موتورسیکلت نیز توقیف شده است.

دادستان عمومی و انقلاب نایین ادامه داد: در حوزه جرایم مرتبط با قاچاق کالا و ارز، ارش ریالی-گمرکی کشفیات حدود ۸۰ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال بوده که نسبت به سال ۹۷، ۳۰۸ درصد رشد داشته و منجر به دستگیری ۱۸۵ نفر و توقیف ۱۳۰ دستگاه خودروی و موتورسیکلت گردیده است.

طارمی گفت: تعداد تبعه بیگانه که جلب و به مرز بازگردانده شده را ۳۲۹۰ نفر اعلام که نسبت به سال ۹۷ رشد ۲۲ درصدی داشته و در همین خصوص نیز ۱۷۳ متهم دستگیر و ۲۰۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف گردیده است.

کد خبر 418693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.