آخرین آمار ابتلا به کرونا در اصفهان در ۲۵ فروردین ماه

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آمار بیماران جدید مبتلا به کرونا ویروس، ترخیص شدگان و تعداد بیماران تحت مراقبت های ویژه با وضعیت حادتر در بیمارستان ها در طی ۲۴ ساعت اخیر را تشریح کرد.

آرش ‌نجیمی‌ در گفت ‌و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، ‌اظهار کرد: متاسفانه تعداد ۱۳۱ مورد جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس در بیمارستان ها بستری شدند.

وی افزود: همچنین طی ۲۴ ساعت اخیر  ۹۶ نفر از بیمارانی که در مراکز درمانی و بیمارستان ها تحت مراقبت بودند با بهتر شدن وضعیت بیماری ترخیص و برای تکمیل درمان در قرنطینه خانگی در منازل استراحت می کنند تا دوره درمانی بیماری آنها کامل شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه اکنون درمجموع تعداد ۸۹۸ بیمار کرونا در سطح استان در بیمارستان ها بستری هستند، افزود: از این تعداد ۱۹۶ مورد به نسبت وضعیت حادتری را دارند و این تعداد بیمار در بخش مراقبت های ویژه نگهداری می شوند.

سخنگوی ‌دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گفت: مقایسه آمار امروز نسبت به دیروز حاکی است که با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا ویروس ‌مواجه شدیم. مقایسه موارد بستری شدگان و موارد ترخیص دیروز با امروز نیز نشان می دهد که هم چنان افزایش تعداد موارد بیماران مبتلا به کرونا در استان شاهد هستیم.

نجیمی تصریح کرد: همه این موارد و آمار و ارقام مبتلایان زنگ خطر و هشداری برای شهروندان است. هرچند کاهش سرعت افزایش بیماران در استان اصفهان به لطف خداوند و تلاش همه همکاران مراکز درمانی و بهداشتی باعث شده که شاهد شیب ملایمی در زمینه افزایش موارد کرونا باشیم.

وی ادامه داد: افزایش روزانه آمار نشان می دهد که هنوز بحث کرونا ویروس جدی است و باید شهروندان موارد پیشگیری و قرنطینه خانگی و فاصله گذاری اجتماعی را مانند قبل رعایت کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، تاکید کرد: متاسفانه چند روزی است که رعایت مسایل بهداشتی تا حدودی کمتر شده است و کادر بهداشت و درمان نگران است که موارد کاهش موارد احتیاط شهروندان در همه استان منجر به موجی از موارد ابتلا به کرونا در استان شود. 

کد خبر 418680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.