اجرای پویش "همدلی مدافعان عدالت " در مرکز وکلای قوه قضائیه

در راستای‌ حمایت از مشاغلی که در ایام تعطیلی در اثر شیوع ویروس کرونا دچار سختی‌های معیشتی هستند پویش "همدلی مدافعان عدالت" توسط کارکنان و اعضای مرکز با اختصاص درصدی از حقوق خود به این پویش در سراسر کشور اجرا می‌شود.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، اسماعیل آجرلو معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی مرکز ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: در این پویش که به شکل داوطلبانه اجرا می‌شود مدیران و کارکنان مرکز پیشتاز بوده و هریک ۱۰ تا ۲۰ درصد حقوق ماهانه خود را برای کمک به خانواده‌های آسیب دیده از تعطیلی مشاغل اختصاص می‌دهند.

آجرلو افزود: در این پویش وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده عضو مرکز نیز به شکل الکترونیکی و از طریق سامانه مرکز می‌توانند کمک‌های خود را برای این منظور اختصاص دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی مرکز ضمن دعوت از وکلا و کارشناسان سراسر کشور برای مشارکت حداکثری در این پویش اعلام کرد: مبالغ جمع‌آوری شده به خانواده‌ها و افراد آسیب دیده در این ایام اختصاص خواهد یافت که از طریق نهادهای حمایتی رسمی و گروه‌های جهادی شناسایی شده‌اند، همچنین امکان تخصیص کمک‌های هر استان به افراد همان استان نیز وجود دارد.

آجرلو در خصوص دیگر کمک مرکز وکلای قوه قضائیه، تصریح کرد: طی فراخوان موکب وکلا و قضات دادگستری جهت همیاری برای تامین مواد بهداشتی، ۲۲۶ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده تهیه و جهت ضدعفونی کردن منازل و معابر مناطق کم برخوردار کشور در اختیار گروه‌های جهادی قرار گرفت.

کد خبر 418641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.