زمان برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب به تیرماه موکول شد

مدیرعامل انجمن تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب گفت: نمایشگاه عفاف و حجاب که در ماه مبارک رمضان در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شد احتمال دارد به تیرماه «هفته عفاف و حجاب» موکول شود.

به گزارش ایمنا، اسدالله سلیمانی مدیرعامل انجمن تولیدکنندگان عفاف و حجاب درباره نمایشگاه عفاف و حجاب که در ایام ماه مبارک رمضان در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شد، گفت: نمایشگاه عفاف و حجاب که در ماه مبارک رمضان در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شد احتمال دارد در تیرماه «هفته عفاف و حجاب» موکول شود.

او ادامه داد: البته هنوز زمان دقیق آن قطعی نشده ولی به احتمال زیاد در آن زمان نمایشگاه برپا می‌شود. البته باید این موضوع را هم باید مدنظر قرار داد که هرچند نمایشگاه عفاف و حجاب در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود اما بابت هر غرفه‌ای که به تولیدکنندگان می‌دهند هزینه‌های زیادی دریافت می‌کنند، زیرا ما را به عنوان کالای فرهنگی نمی‌شناسند. با توجه به اینکه چادر نماد یک بانوی ایرانی است اما دولت هیچ‌گونه تسهیلاتی را برای این کالا در نظر نمی‌گیرد.

مدیرعامل انجمن تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب عنوان کرد: به دلیل گرانی در سال ۹۸ بسیاری از مشتریان‌مان ریزش کردند، تولیدکنندگان با مشکلات مواد اولیه همچنان دست‌وپنجه نرم می‌کنند با توجه به اینکه انجمن تولیدکنندگان عفاف و حجاب با شعار فرهنگی و دینی فعالیت‌اش را آغاز کرد اما از سوی دولت کوچک‌ترین کمک مادی و معنوی به این نهاد نداشتند.

منبع: مهر

کد خبر 418640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.