دلمان برای زندگی عادی تنگ شده است

چهارصد و سی و دومین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، " آرزویم ؟ کرونا تمام شود ، دلمان برای زندگی عادی تنگ شده است" عنوان نخست این رسانه است که اختصاص به صحبت های هادی محمدی بازیکن ذوب آهن دارد . محمدی گفته است که آرزویش این است که  زودتر کرونا تمام شود و از دنیا ریشه کن شود و همه به زندگی عادی برگردیم. وی گفته است دلش برای زندگی عادی تنگ شده است و فکر نمی‌کرده یک روز شرایط اینطور شود که حتی نتوانیم تمرین درست و حسابی داشته باشیم و بازی کنیم.

"پخش زنده که نداریم ، حداقل بگذارید عکاسان بیایند" عنوان دیگری از این رسانه است که اختصاص به صحبت های مریم رهیده بازیکن تیم بانوان سپاهان دارد . وی از اوضاع مالی لیگ بانوان به شدت انتقاد کرده و گفته است با توجه به اینکه در فوتبال بانوان هیچ گونه پخش زنده ای وجود ندارد و حتی فیلمی هم از آن منتشر نمی‌شود، بیشترین پوشش رسانه ای توسط عکاسان و خبرنگاران است که امسال بر خلاف سال های گذشته به دلیل ممنوعیت حضور آقایان عکاس، مسابقات لیگ کمتر مورد توجه قرار گرفت. این موضوع باعث می شود که اسپانسرها هم علاقه کمتری برای حمایت از فوتبال بانوان نشان دهند.

"مرور خاطرات قهرمانی با مهدی رجب زاده" عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به صحبت های مهدی رجب زاده دارد. مهدی رجب‌زاده بازیکن اسبق ذوب‌آهن بعد از حضور ۱۲ ساله در ذوب‌آهن از فوتبال خداحافظی کرد و در گفتگویی به مرور برخی از خاطرات تلخ و شیرین گذشته اش به ویژه از قهرمانی های جام حذفی پرداخته است.

برای مشاهده صفحه های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 418618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.