تشکر معاون وزیر از قهرمانی که به عنوان پرستار خدمت می‌کند

معاون وزیر ورزش و جوانان در تماس تلفنی با پوپک بسامی قهرمان وزنه برداری بانوان گفت: به نمایندگی از وزیر به شما خدا قوت می گوییم و تلاش شما را ارج می نهیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد در تماس تلفنی با پوپک بسامی قهرمان وزنه‌برداری بانوان که به عنوان یک پرستار در خط مقدم مبارزه با کرونا مشغول به خدمت است، گفت: من خودم یک پزشک هستم و متوجه زحمات و فداکاری شما هستم. شما به عنوان نماینده جامعه ورزش باعث افتخار هستید. 

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: جامعه ورزش و جوانان نقش مهمی در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا داشته و بسیار خوشحالم که شما به عنوان یک ورزشکار زن و قهرمان ورزشی در کنار چهره ملی بودن امروز در کنار کادر درمان و در سنگر دیگری که کمک و همیاری مردم است حضور دارید. 

وی افزود: به نمایندگی از وزیر ورزش و جوانان به شما خدا قوت گفته و تلاش شما را ارج می نهم. امیدوارم در وزنه برداری زنان بزودی با تلاش شما و دیگر ملی پوشان شاهد مدال آوری باشیم.

پوپک بسامی هم ضمن تشکر از تماس و توجه معاون وزیر ورزش گفت: به عنوان یک ورزشکار و وزنه بردار کرمانشاهی از اهمیتی که شما و آقای وزیر به موضوع قهرمانان و تلاش های من در این روزهای سخت مبارزه با کرونا دادید تشکر می کنم. بعد از پایان این مبارزه در کنار مردم، تمریناتم را آغاز خواهم کرد و امیدوارم اولین مدال آور وزنه برداری زنان ایران باشم. 

پوپک بسامی وزنه بردار 28 ساله کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی آسیا رتبه چهارم در گروه B وزن ۵۵ کیلوگرم را کسب کرد و همچنین عضو تیم ملی وزنه‌برداری زنان ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری جهان ۲۰۱۹ بود.

کد خبر 418604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.