سیدعباس روحانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تحقق رسیدن به اهداف برنامه چشمانداز کشور، مستلزم درنظرگرفتن نقشی موثر برای شهروندان در فرآیند توسعه ملی است.
وی افزود: استقرار میز خدمت در ورودی شهرداری منطقه ٩ یکی از بهترین ابزارها و روشهای توانمندسازی شهروندان در راستای تحقق برنامه چشمانداز کشور است.
مدیر منطقه ٩ شهرداری اصفهان با بیان اینکه توسعه خدمات شهرداری، بهترین روش در راستای توسعه خدمات شهروندی و جلوگیری از اتلاف وقت است، ادامه داد: با توجه به شروع ویروس کرونا و برای حفظ سلامت شهروندان، همه مراجعان به شهرداری منطقه ۹ در ابتدای ورود معاینه می شوند و ماسک و دستکش به آنها داده می شود.
وی خاطرنشان کرد: مراجعان شهرداری با مراجعه به میز خدمت راهنمایی شده و از طریق سامانه پیامکی و تلفنهای مربوطه روند درخواست به آنها ارائه می شود.
روحانی گفت: میز خدمت الکترونیک عنوان دستورالعملی است که سازمان اداری و استخدامی کشور مطابق بخشنامه شماره ۱۵۳۸۵۸۸ در سال ۱۳۹۶ به ادارات و سازمانها ابلاغ کرده و طی آن دستگاههای اجرایی و استانداریها برای ارائه خدمات به هنگام، سریع و سهل به ارباب رجوع و نیز ارتقای رضایتمندی آنها مکلف هستند نسبت به برنامهریزی و اجرای مفاد دستورالعمل (میز خدمت الکترونیک) و آموزش متصدیان آن اقدام کنند.
وی تاکید کرد: هدف از راهاندازی میز خدمت در شهرداریها و میز خدمت الکترونیکی، ارائه خدمات بموقع و متناسب به مشتریان و اعضای سازمانها در هر لحظه و مطابق قوانین و توافقنامههای میان آنها از طریق سامانههای الکترونیکی و قابل دسترس از طریق وب و دستگاه های ارتباطی هوشمند است.
نظر شما