تمدید تخفیفات عوارض شهرداری ارومیه تا پایان اردیبهشت

شهردار ارومیه گفت: بهره مندی شهروندان از تخفیفات عوارض تا پایان اردیبهشت ماه تداوم دارد.

به گزارش ایمنا، محمد حضرت پور با اشاره به حمایت از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی، اظهار کرد: با تصویب شورای اسلامی شهر، شهرداری ارومیه در جهت حمایت از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی مبلغ سه میلیون ریال در قالب بسته حمایتی اختصاص داده است که از این هفته توزیع می شود.

وی با اشاره به اقدامات عمرانی و خدماتی شهرداری در این روزها، تصریح کرد:  ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی و معابر پر خطر و پرتردد و سایر معابر مناطق پنجگانه، بازار و مراکز خرید، ترمیم آسفالت چاله ها و ناهمواری های شهری،  کاشت درخت و گل در بوستان ها و معابر و سایر اقدامات عمرانی  در حال انجام است.

شهردار ارومیه با بیان اینکه تخفیفات عوارض شهرداری تا پایان اردیبهشت ماه تداوم دارد، عنوان کرد: با نظر شورای اسلامی شهر لایحه سال ۹۹ هنوز بسته نشده است لذا شهروندانی که قبل از آغاز سال جدید درخواست پروانه ساخت کرده بودند تا پایان فروردین مهلت دارند نسبت به انجام سایر امورات صدور پروانه اقدام کنند.

وی یادآور شد: مردم در این مدت در راستای پیشگیری از شیوع کرونا فاصله گذاری اجتماعی  و بهداشت فردی را رعایت کنند و تمام تلاش مدیریت شهری نیز بر این معطوف شده است که بهداشت محیطی چون ضدعفونی معابر را انجام دهد.

کد خبر 418576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.