اعلام ضوابط جدید جابجایی مسافر در سمنان

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سمنان با بیان اینکه تاکسیرانان این شهر فعلا مجاز به سوار کردن دو مسافر در صندلی عقب خودرو هستند، گفت: این اقدام در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند انجام می‌گیرد.

مجید کاشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سمنان به منظور جلوگیری از گسترش بیشتر ویروس کرونا، رعایت موازین بهداشتی و ممنوعیت سوار کردن بیش از دو مسافر در صندلی عقب را به ناوگان تاکسیرانی ابلاغ و با جدیت برای حفظ سلامت تاکسیرانان و مسافران تلاش می‌کند.

وی با اشاره به نحوه اطلاع‌رسانی به رانندگان تاکسی شهری سمنان، افزود: ممنوعیت مسافرگیری بیش از سه نفر از طریق بازرسان سازمان و همچنین سامانه پیامکی به اطلاع رانندگان تاکسی سمنان رسیده است.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سمنان با بیان اینکه اجرای این طرح به نفع تمامی همشهریان و رانندگان است، گفت: از تمام رانندگان تاکسی‌های شهری درخواست می‌کنیم تا این قانون را رعایت کنند و تمامی نقاط خودرو که توسط مسافران لمس می‌شود را مرتب ضد عفونی کنند.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش شهروندان مهم‌ترین اولویت سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سمنان است، تصریح کرد: ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی درون‌شهری به منظور حفظ سلامت و آرامش خاطر شهروندان تا زمان کنترل شیوع کرونا ادامه خواهد داشت.

کد خبر 418534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.