اهالی فوتبال هم به کمپین "نه به تحریم، نه به کرونا" پیوستند

اسکوچیچ سر مربی و حاج صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران و علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال هم به کمپین مردمی "نه به تحریم نه به کرونا" پیوستند و به تحریم های ظالمانه ای که باعث دسترسی نداشتن کادر درمانی کشور به تجهیزات و لوازم پزشکی برای مقابله با کرونا شده، اعتراض نمودند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در پی فراگیرشدن کرونا و تشدید تحریم های ظالمانه علیه کشورمان، پس از چهره های هنری و فرهنگی، این بار فوتبالیست‌ها و مربیان و داوران فوتبال هم کمپین مردمی نه به تحریم نه به کرونا  را امضا و به این تحریم‌ها اعتراض کردند.

در این راستا، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی کشورمان و علیرضا فغانی داور نام آشنای بین المللی ایران است با انتشار پیام های جداگانه ضمن اعتراض به تحریم ها به این کمپین پیوستند.

البته مربیان دیگری نیز تاکنون با پیوستن به این کمپین اعتراض خود را اعلام کرده اند که سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم فوتسال، حسین عبدی بازیکن سابق پرسپولیس و سرمربی تیم نوجوانان، علی صانعی سرمربی تیم ملی فوتبال زیر ۲۰سال، محمد یاوری سرمربی تیم ۱۵ سال از جمله این مربیان هستند.

این در حالیست که احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان، میلاد زکی پور مدافع استقلال، بلال اسماعیلی، سبحان نادری، حسام انوری از جمله بازیکنانی  هستند که به این کمپین پیوسته اند.

مارال ترکمان و مهناز امیرشهابی سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان نیز از دیگر فوتبالیست‌هایی بودند که با پیوستن به کمپین Corona2plus اعتراض خود را به تحریم های یکجانبه نشان دادند.

لازم ذکر است تاکنون بیش از ۲۶۸ هزار نفر از اقشار مختلف مردم با  عضویت در coroma2plus   با اعتراض به تحریم ها، خواستار لغو آنها شده اند.

علاقه مندان برای پیوستن به این کمپین مردمی می توانند از نشانی اینترنتی petition.corona2plus.com اقدام کنند.

کد خبر 418533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.